|
| Hvor længe skal man vente på en rep.Er det~ Fra : jama |
Dato : 19-12-06 15:10 |
|
Har sendt en Aldi "Medion" stationær PC til Rep.hos Medion d.3.12.06.Den er
mopdtaget, men kan ikke lokaliseres, altså den er blevet væk for Dem.Vi fik
at vide af Medion, at Rep tid var ca. 10 dage, men er intil videre blivet
holdt hen, af forskellige medarbejder, når Vi spurgte til PCen. Og, at vi
nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet siger 3
uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I, for med Deres
tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr eller mer.De er
flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til 20 minutter, at få
sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om Pcen hevet frem.
Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg derfor til
Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart bliver det
snare en ny Fødselsgave igen?
Mvh.Jama
| |
Michael Rasmussen (19-12-2006)
| Kommentar Fra : Michael Rasmussen |
Dato : 19-12-06 17:02 |
|
On Tue, 19 Dec 2006 15:10:09 +0100, "jama" <nonspam@mail.com> wrote:
>Har sendt en Aldi "Medion" stationær PC til Rep.hos Medion d.3.12.06.Den er
>mopdtaget, men kan ikke lokaliseres, altså den er blevet væk for Dem.Vi fik
>at vide af Medion, at Rep tid var ca. 10 dage, men er intil videre blivet
>holdt hen, af forskellige medarbejder, når Vi spurgte til PCen. Og, at vi
>nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet siger 3
>uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I, for med Deres
>tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr eller mer.De er
>flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til 20 minutter, at få
>sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om Pcen hevet frem.
>Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg derfor til
>Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart bliver det
>snare en ny Fødselsgave igen?
Aldi / Medion er hverken værre eller bedre end alle de andre computer
pushere. Jeg har haft samme oplevelser i Fona, Merlin og hos et par
lokale forretninger...
Det tager gerne 4 - 6 uger, nogle gange endda længere, inden man ser
sin hardware igen....
Det er så grelt at jeg ind-i-mellem hellere køber nyt, end returnerer
hardware med problemer...
<mlr>
| |
Peter Martinsen (20-12-2006)
| Kommentar Fra : Peter Martinsen |
Dato : 20-12-06 04:02 |
|
"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
news:4587f2d8$1$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Har sendt en Aldi "Medion" stationær PC til Rep.hos Medion d.3.12.06.Den
> er mopdtaget, men kan ikke lokaliseres, altså den er blevet væk for Dem.Vi
> fik at vide af Medion, at Rep tid var ca. 10 dage, men er intil videre
> blivet holdt hen, af forskellige medarbejder, når Vi spurgte til PCen. Og,
> at vi nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet
> siger 3 uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I, for
> med Deres tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr eller
> mer.De er flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til 20
> minutter, at få sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om Pcen
> hevet frem.
> Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg derfor
> til Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart bliver
> det snare en ny Fødselsgave igen?
> Mvh.Jama
>
Lav et nyt afsnit engang imellem. Det fremmer forståelsem !
Mvh Peter
| |
complexFJERNES@pc.dk (20-12-2006)
| Kommentar Fra : complexFJERNES@pc.dk |
Dato : 20-12-06 06:43 |
|
Køber du også radio+tv hos bageren ?
Du har fået hvad du kan forvente.
god maskine, men....
hvad havde du forventet af en butik der sælger
frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
Man får hvad man betaler for !
Du har sparet nogle penge, nu betaler du prisen.
Men den var vel billig !
Lars
On Wed, 20 Dec 2006 04:02:16 +0100, "Peter Martinsen"
<petermartinsen@thorsager.dk> wrote:
>
>"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
>news:4587f2d8$1$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Har sendt en Aldi "Medion" stationær PC til Rep.hos Medion d.3.12.06.Den
>> er mopdtaget, men kan ikke lokaliseres, altså den er blevet væk for Dem.Vi
>> fik at vide af Medion, at Rep tid var ca. 10 dage, men er intil videre
>> blivet holdt hen, af forskellige medarbejder, når Vi spurgte til PCen. Og,
>> at vi nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet
>> siger 3 uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I, for
>> med Deres tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr eller
>> mer.De er flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til 20
>> minutter, at få sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om Pcen
>> hevet frem.
>> Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg derfor
>> til Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart bliver
>> det snare en ny Fødselsgave igen?
>> Mvh.Jama
>>
>Lav et nyt afsnit engang imellem. Det fremmer forståelsem !
>
>Mvh Peter
>
| |
SKOVTROLDEN (20-12-2006)
| Kommentar Fra : SKOVTROLDEN |
Dato : 20-12-06 11:25 |
|
Magen til vrøvl
kan kun sige efter køb af
mange pcer i aldi. fona. computercity.elgiganten
har jeg altid fået langt bedre service hos medion
fik nyt bundkort på 3dage
så man får hvad man betaler for VRØVL
+ hvem giver ellers 3års garanti
Kan da lige oplyse at Elgiganten har nu 2x med garanti rep
smidt/mistet rep.(ps2+32 tv)
<complexFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:9ajho2l5ogh971juigu9r42a270d6lcc17@4ax.com...
> Køber du også radio+tv hos bageren ?
> Du har fået hvad du kan forvente.
> god maskine, men....
> hvad havde du forventet af en butik der sælger
> frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
>
> Man får hvad man betaler for !
> Du har sparet nogle penge, nu betaler du prisen.
> Men den var vel billig !
> Lars
>
>
>
> On Wed, 20 Dec 2006 04:02:16 +0100, "Peter Martinsen"
> <petermartinsen@thorsager.dk> wrote:
>
>>
>>"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
>>news:4587f2d8$1$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Har sendt en Aldi "Medion" stationær PC til Rep.hos Medion d.3.12.06.Den
>>> er mopdtaget, men kan ikke lokaliseres, altså den er blevet væk for
>>> Dem.Vi
>>> fik at vide af Medion, at Rep tid var ca. 10 dage, men er intil videre
>>> blivet holdt hen, af forskellige medarbejder, når Vi spurgte til PCen.
>>> Og,
>>> at vi nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet
>>> siger 3 uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I,
>>> for
>>> med Deres tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr
>>> eller
>>> mer.De er flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til 20
>>> minutter, at få sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om Pcen
>>> hevet frem.
>>> Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg derfor
>>> til Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart
>>> bliver
>>> det snare en ny Fødselsgave igen?
>>> Mvh.Jama
>>>
>>Lav et nyt afsnit engang imellem. Det fremmer forståelsem !
>>
>>Mvh Peter
>>
>
| |
jama (20-12-2006)
| Kommentar Fra : jama |
Dato : 20-12-06 11:46 |
|
"SKOVTROLDEN" <skovtrolden@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
news:12oi3r3c9j91hbb@corp.supernews.com...
> Magen til vrøvl
> kan kun sige efter køb af
> mange pcer i aldi. fona. computercity.elgiganten
> har jeg altid fået langt bedre service hos medion
> fik nyt bundkort på 3dage
> så man får hvad man betaler for VRØVL
> + hvem giver ellers 3års garanti
> Kan da lige oplyse at Elgiganten har nu 2x med garanti rep
> smidt/mistet rep.(ps2+32 tv)
> <complexFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:9ajho2l5ogh971juigu9r42a270d6lcc17@4ax.com...
>> Køber du også radio+tv hos bageren ?
>> Du har fået hvad du kan forvente.
>> god maskine, men....
>> hvad havde du forventet af en butik der sælger
>> frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
>>
>> Man får hvad man betaler for !
>> Du har sparet nogle penge, nu betaler du prisen.
>> Men den var vel billig !
>> Lars
>>
>>
>>
>> On Wed, 20 Dec 2006 04:02:16 +0100, "Peter Martinsen"
>> <petermartinsen@thorsager.dk> wrote:
>>
>>>
>>>"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
>>>news:4587f2d8$1$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> Har sendt en Aldi "Medion" stationær PC til Rep.hos Medion
>>>> d.3.12.06.Den
>>>> er mopdtaget, men kan ikke lokaliseres, altså den er blevet væk for
>>>> Dem.Vi
>>>> fik at vide af Medion, at Rep tid var ca. 10 dage, men er intil videre
>>>> blivet holdt hen, af forskellige medarbejder, når Vi spurgte til PCen.
>>>> Og,
>>>> at vi nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet
>>>> siger 3 uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I,
>>>> for
>>>> med Deres tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr
>>>> eller
>>>> mer.De er flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til 20
>>>> minutter, at få sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om
>>>> Pcen
>>>> hevet frem.
>>>> Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg
>>>> derfor
>>>> til Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart
>>>> bliver
>>>> det snare en ny Fødselsgave igen?
>>>> Mvh.Jama
>>>>
>>>Lav et nyt afsnit engang imellem. Det fremmer forståelsem !
>>>
>>>Mvh Peter
>> "Det skal huskes, tak"
Og mht.man får, hvad man betaler for.Jeg har handlet hos Aldi med Medion
produkter tit, og der har aldrig været problemmer.Dette her er en kammerats
PC, jeg hjælper bare, da jeg er mere inde i Computer og har som sagt,
handlet med Medion før og er altid blevet behandlet godt.
Derfor også dette spørgsmål, da jeg her er kommet i tvilv og særlig da det
er en kammerats PC, og som spørger.
Mvh.Jama
>
>
| |
Nicolai (20-12-2006)
| Kommentar Fra : Nicolai |
Dato : 20-12-06 21:06 |
|
"SKOVTROLDEN" <skovtrolden@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
news:12oi3r3c9j91hbb@corp.supernews.com...
> Magen til vrøvl
> kan kun sige efter køb af
> mange pcer i aldi. fona. computercity.elgiganten
> har jeg altid fået langt bedre service hos medion
> fik nyt bundkort på 3dage
> så man får hvad man betaler for VRØVL
> + hvem giver ellers 3års garanti
> Kan da lige oplyse at Elgiganten har nu 2x med garanti rep
> smidt/mistet rep.(ps2+32 tv)
Men så vrøvler vi vel alle sammen, for det er da bestemt noget vrøvl, at
sammenligne Elgiganten med ComputerCity og Fona hvad angår service. Selvom
Lars' bemærkning var en anelse hård, så er det jo generelt det, som er
gældende.
Udover det, så ved jeg ikke om Medion service er det samme som før, men de
har da bestemt også været trukket igennem både TV og det hele, så de kan da
ikke automatisk udråbes til at have den bedste service. Det kan dog være, at
de har forbedret sig siden.
Nicolai
| |
Morten (22-12-2006)
| Kommentar Fra : Morten |
Dato : 22-12-06 00:50 |
|
<complexFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:9ajho2l5ogh971juigu9r42a270d6lcc17@4ax.com...
>
> hvad havde du forventet af en butik der sælger
> frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
Få ved det, men Aldi er sådan set nordens største forhandler af IT udstyr
.....
| |
ShutEye (22-12-2006)
| Kommentar Fra : ShutEye |
Dato : 22-12-06 01:57 |
|
>> hvad havde du forventet af en butik der sælger
>> frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
>
> Få ved det, men Aldi er sådan set nordens største forhandler af IT udstyr
Godt nok.
Ford er verdens største bilproducent (iirc)
De laver stadig lortebiler :)
| |
jama (22-12-2006)
| Kommentar Fra : jama |
Dato : 22-12-06 14:13 |
|
"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
news:emfag0$9bu$1@news.datemas.de...
>>> hvad havde du forventet af en butik der sælger
>>> frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
>>
>> Få ved det, men Aldi er sådan set nordens største forhandler af IT udstyr
>
> Godt nok.
> Ford er verdens største bilproducent (iirc)
> De laver stadig lortebiler :)
>
-------------------------------
Det vil jeg tage med et stort gram salt.
For det første, så startede De Automobilen, for det andet
så er der flere gamle Ford tilbage, der kan køre end Japser etc.der kan.
Ja kig på Deres MCer, hvor mange gamle Japser ser du idag, ikke mange,
men du kan se masser af Amerikanske MCer. eller for den sag Engelske MCer
Og til sidst, så er den Bil du taler om, sikkert fra et land udenfor USA,
som trods alt er Bilens Land.
Og nej, jeg elsker heller ikke Busch, eller hans Militær.
Mvh.og en God Jul og et Godt Nytår ønskes
Fra
Jama
nb:Og hva Fanden har det med Aldi, som er en af de største IT Forhandler her
i DK.
Og til slut Benzin tanke sælger sgu snart kun madvare og ikke ret meget til
BILER.
| |
Hans (22-12-2006)
| Kommentar Fra : Hans |
Dato : 22-12-06 14:39 |
|
"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
news:458bd9ed$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> news:emfag0$9bu$1@news.datemas.de...
> >>> hvad havde du forventet af en butik der sælger
> >>> frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
> >>
> >> Få ved det, men Aldi er sådan set nordens største forhandler af IT
udstyr
> >
> > Godt nok.
> > Ford er verdens største bilproducent (iirc)
> > De laver stadig lortebiler :)
> >
>
> -------------------------------
> Det vil jeg tage med et stort gram salt.
> For det første, så startede De Automobilen, for det andet
> så er der flere gamle Ford tilbage, der kan køre end Japser etc.der kan.
> Ja kig på Deres MCer, hvor mange gamle Japser ser du idag, ikke mange,
> men du kan se masser af Amerikanske MCer. eller for den sag Engelske MCer
> Og til sidst, så er den Bil du taler om, sikkert fra et land udenfor USA,
> som trods alt er Bilens Land.
> Og nej, jeg elsker heller ikke Busch, eller hans Militær.
> Mvh.og en God Jul og et Godt Nytår ønskes
> Fra
> Jama
> nb:Og hva Fanden har det med Aldi, som er en af de største IT Forhandler
her
> i DK.
> Og til slut Benzin tanke sælger sgu snart kun madvare og ikke ret meget
til
> BILER.
>
Nej. Jeg startede ikke Automobilen. Og nej, jeg har heller ikke MCer.
| |
ShutEye (22-12-2006)
| Kommentar Fra : ShutEye |
Dato : 22-12-06 19:18 |
|
>>> Få ved det, men Aldi er sådan set nordens største forhandler af IT
>>> udstyr
>>
>> Godt nok.
>> Ford er verdens største bilproducent (iirc)
>> De laver stadig lortebiler :)
>>
> Det vil jeg tage med et stort gram salt.
> For det første, så startede De Automobilen, for det andet
> så er der flere gamle Ford tilbage, der kan køre end Japser etc.der kan.
> Ja kig på Deres MCer, hvor mange gamle Japser ser du idag, ikke mange,
> men du kan se masser af Amerikanske MCer. eller for den sag Engelske MCer
> Og til sidst, så er den Bil du taler om, sikkert fra et land udenfor USA,
> som trods alt er Bilens Land.
> Og nej, jeg elsker heller ikke Busch, eller hans Militær.
> Mvh.og en God Jul og et Godt Nytår ønskes
I lige måde :)
> Fra
> Jama
> nb:Og hva Fanden har det med Aldi, som er en af de største IT Forhandler
> her i DK.
Argumentet i toppen af denne post er ... nåja ikke et argument.
"De er størst, så de er bedst"???
Det var bare det jeg kommenterede.
> Og til slut Benzin tanke sælger sgu snart kun madvare og ikke ret meget
> til BILER.
Så sandt.
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (22-12-2006)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 22-12-06 18:07 |
|
"jama" <nonspam@mail.com> writes:
> "ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> news:emfag0$9bu$1@news.datemas.de...
>>>> hvad havde du forventet af en butik der sælger
>>>> frugt&grønt, mælk og andre dagligvarer ?
>>>
>>> Få ved det, men Aldi er sådan set nordens største forhandler af IT udstyr
Til OP:
En "rimelig afhjælpningstid" er normalt defineret som 2 uger - spørg
forbrugerklagenævnet, hvis du vil være i sikker.
>> Godt nok.
>> Ford er verdens største bilproducent (iirc)
>> De laver stadig lortebiler :)
>
> Det vil jeg tage med et stort gram salt.
> For det første, så startede De Automobilen, for det andet
> så er der flere gamle Ford tilbage, der kan køre end Japser etc.der kan.
> Ja kig på Deres MCer, hvor mange gamle Japser ser du idag, ikke mange,
> men du kan se masser af Amerikanske MCer. eller for den sag Engelske MCer
<OT>
En meget medvirkende grund til dette er at de amerikanske og engelske
fabrikanter sjældent ændrer deres design og de producerer reservedele
i mange år efter at de har stoppet en model, hvilket har gjort at der
er et stort udvalg af reservedele.
Japanerne, derimod, har valgt en strategi hvor de opdaterer deres
modeller ofte (typisk hvert 2. år) og ønsker ikke at blive ved med at
producere reservedele i årtier efter at modellen er gået af markedet.
Så dette er meget mere et spørgsmål om _valg_ fra leverandørerne, end
om kvaliteten er høj/god.
Der findes uforholdsmæssigt mange MZ'ere på vejene endnu - men det gør
ikke dem til gode motorcykler.
</OT>
Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp(at)harrekilde(dot)dk>
| |
jama (24-12-2006)
| Kommentar Fra : jama |
Dato : 24-12-06 12:04 |
|
> Der findes uforholdsmæssigt mange MZ'ere på vejene endnu - men det gør
> ikke dem til gode motorcykler.
> </OT>
>
>
> Kai
> --
> Kai Harrekilde-Petersen <khp(at)harrekilde(dot)dk>
--------------------------------
Nu skal vi ikke lave for meget Reklame, men MZ er trods alt den gamle DKW,
og er ellers en udemærket motorcykel.Som jeg vil tro Japserne har kigget en
del efter?
Om man kan lide den den eller ej- ja det er en tro sag.Men fordig Japserne
opdatare er jo ikke indsbytydene, at
andre skal smide Deres gamle MC væk, fordig de er gamle.
Men lad det slutte her, vi bliver nok ikke enig og det er jo heller ikke
meget med PC, at gøre.Men sjovt var det.
Mvh.Jama
Og endnu engang GOD JUL.
| |
Nicolai (20-12-2006)
| Kommentar Fra : Nicolai |
Dato : 20-12-06 21:12 |
|
"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
news:4587f2d8$1$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet siger 3
> uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I,
Mon ikke, at selv forbrugernævnet ville acceptere længere svartider i
specielle perioder, hvilket December måned nok er.
> for med Deres tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr
> eller mer.De er flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til 20
> minutter, at få sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om Pcen
> hevet frem.
Ok, men du er vel altid i din ret til at bede om at få maskinen udleveret,
uden reparation.
> Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg derfor
> til Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart bliver
> det snare en ny Fødselsgave igen?
Jamen, jeg synes at det skal være maks. en uge. Hvad du så skal bruge min
mening til, det ved jeg ikke.
> Mvh.Jama
Nicolai
| |
jama (21-12-2006)
| Kommentar Fra : jama |
Dato : 21-12-06 13:22 |
|
"Nicolai" <news2004@mailme.dkvalid> skrev i en meddelelse
news:4589990f$0$181$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> news:4587f2d8$1$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> nok måtte væbne os med tålmodhed.Men hvor længe, Forbrugernævnet siger 3
>> uger og så må De op med pengene, eller en ny PC, hvad mener I,
>
> Mon ikke, at selv forbrugernævnet ville acceptere længere svartider i
> specielle perioder, hvilket December måned nok er.
>
>> for med Deres tåldmod ligger der noget i retning af næste år, altså 2mdr
>> eller mer.De er flinke når vi ringer til Dem, men hvergang tager 10 til
>> 20 minutter, at få sagen på banen, altså inden De får oplysningerne om
>> Pcen hevet frem.
>
> Ok, men du er vel altid i din ret til at bede om at få maskinen udleveret,
> uden reparation.
>
>> Det var en fødselsgave, men med den tid, som det tager, sagde jeg derfor
>> til Medion, at nu kunne den bruges som Julegave, men med Deres fart
>> bliver det snare en ny Fødselsgave igen?
>
> Jamen, jeg synes at det skal være maks. en uge. Hvad du så skal bruge min
> mening til, det ved jeg ikke.
>
>> Mvh.Jama
>
> Nicolai
Jeres mening har betydning, næste gang jeg ringer til Medion.
De er sikkert ikke glad for, at blive dårlig omtalt i bla.her i News,Gr.
Ang.at få den tilbage, det kan vi jo ikke, da den er blevet væk for dem.
De har dog kvitering fra Posten, at De har modtaget den.Så derfor mit
spørgsmål?
Mvh.Jama
>
>
| |
|
|