Harddisc ud af bærbar og tilslut en anden ~
Fra : Kostas

Dato : 19-12-06 11:37

Jeg har en IBM Think Pad R52 der er i stykker.

Men sagen er at jeg skal bruge data fra harddiscen som ikke er beskadiget.

Kan man pille den ud og smide den i et kabinet eller noget som så kan
tilsluttes en anden maskine via f.eks. usb. Altså i stil med de der Externe
harddiske man kan købe...

mvh

Kostas

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-12-06 11:52

Kostas wrote:
> Jeg har en IBM Think Pad R52 der er i stykker.
> Men sagen er at jeg skal bruge data fra harddiscen som ikke er
> beskadiget.

Hiv den ud og smid den i en 2.5" kasse
De fås til en rimelig penge

fx denne hvis den skal bruges til noget på sigt
http://www.bj-trading.dk/dk/info.asp?varenr=131841

Ellers fås de ned til ca 99 kroner

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Kostas

Dato : 19-12-06 12:42

> http://www.bj-trading.dk/dk/info.asp?varenr=131841
>
> Ellers fås de ned til ca 99 kroner
>
> - Peter

Cool Takker!

mvh

Kostas

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-12-06 11:54

Kostas wrote:
> [...]
>
> Kan man pille den ud og smide den i et kabinet eller noget som så kan
> tilsluttes en anden maskine via f.eks. usb. Altså i stil med de der

Åh ja. Jeg har sådan en.
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=VP-2528SA2-BL&goto=productinfo&mainfunc=link

mvh
Henning