Epson Stylus C20
Fra : Jørgen

Dato : 16-12-06 11:50

Denne gamle og billige printer har jeg haft stående i kælderen, og jeg har
næste aldrig brugt den. Nu vil jeg forære den væk, men jeg kan ikke huske
hvordan man skifter blækpatronerne ud.

Der står i startvedledningern, at man åbner låget. Så kommer skuffen med
patroner frem og lader sig betjene.

I den "indbyggede" engelske manual står der intet om, hvorledes man
udskifter halvtomme patroner. Der står at maskinen selv registrerer, hvornår
det er tid at skifte ud, og så skal man trykke på den røde
"vedligeholdelsesknap".

Jeg har kørt den sorte helt tom nu, og jeg ka´n ikke få bæstet til at blive
stående ude, så jeg kan udskifte patronerne. Den kører helt ind igen med det
samme.

Er den gamle men næsten fabriksnyr maskine stået og blevet defekt, eller er
det mig, der ikke bærer mig rigtigt ad. Den er tilsluttet en maskine med
Win98 SE.

Jørgen.