Linksys WRTSL54GS - hvor fås den herhjemme~
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-12-06 23:32

Hvor kan jeg få fingrene i en Linksys WRTSL54GS i Danmark? Hvis ikke
det er muligt, hvad så med nabolandene?

Hvad findes der evt. af edbpriser.dk-agtige sider i nabolandene, så
kan jeg lede efter den på disse.

PS! Jeg har forsøgt i news:dk.edb.netvaerk.traadloest uden held.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Fra : Flemming Joensson

Dato : 15-12-06 20:33

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

> Hvad findes der evt. af edbpriser.dk-agtige sider i nabolandene, så
> kan jeg lede efter den på disse.

geizhals.at/eu har en masse tyske priser.

Har desværre ikke lige nogen gode sider i norge og sverige.

/flemming

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-12-06 00:35

Flemming Joensson <flemming@joensson.invalid> skrev:

>Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

>geizhals.at/eu har en masse tyske priser.

Tak - men der kommer desværre ikke nogle resultater, når jeg søger på
WRTSL54GS.

>Har desværre ikke lige nogen gode sider i norge og sverige.

Jeg fandt svenske prisjakt.nu - men desværre var der heller ikke bid
der.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--