Trådløst Keyboard og MUS med LANG rækkevid~
Fra : ums[3460]

Dato : 13-12-06 19:10

Hej, til konferencerum søger jeg et stk. keyboard med mus (enten integreret)
eller ved siden af keyboardet med LANG rækkevidde. (dvs. over 10 men under
15 m)
Jeg ved ikke om det skal være bluetooth eller andet, men standard trådløse
keyboards er ikke alt for gode (der er rækkevidden i hvertfald ikke god nok)

Jeg har set på denne:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2158,CONTENTID=10776

og hvis de 18m som skrevet står holder så er det fint nok.... men det plejer
nu sjældent at passe

Fra : Holst

Dato : 13-12-06 19:43

ums[3460] wrote:

> [...]
>
> og hvis de 18m som skrevet står holder så er det fint nok.... men det plejer

Selvfølgelig er det vel bare et spørgsmål om at skrue op for
sendestyrken, men jeg synes, at der normalt snakkes om, at Bluetooth
(for eksempel i forbindelse med trådløse headsets) har en rækkevidde på
5-10 meter. Mit Motorola-headset med Bluetooth rækker ikke mere end 5
meter eller så - længere væk, så kommer der udfald - og 10 meter kan jeg
nok glemme alt om.

Men læg i øvrigt mærke til den lækre feature, det tastatur, du linkede
til, har:

Trykfølsomme medieknapper

Det er virkelig snart, at knapperne er trykfølsomme. Et tastatur uden
trykfølsomme knapper er så træls.