NY ekstern harddisk
Fra : simon

Dato : 10-12-06 19:28

Hej NG

Jeg skal snart have en ny harddisk, så jeg tænkte jeg ville købe en Bærbar
en af slagsen.

Har snuset lidt i www.edbpriser.dk

Men ved ikke rigtig hvad man skal gå efter? Mærke osv..

Så hvis i havde lyst til at hjælpe med at finde en ville jeg være glad.

Den må koste omkring 1000 kr.

Også bare 2-300 GB

MVH Simon Vittrup

Fra : Peter Holm

Dato : 10-12-06 20:02

"simon" <slime_006FJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Men ved ikke rigtig hvad man skal gå efter? Mærke osv..
>
> Så hvis i havde lyst til at hjælpe med at finde en ville jeg være glad.

hvis du har mere end een pc og en router, så kunne du overveje en netværks
harddisk som denne:
http://multimediabutikken.dk/shop/productinfo.asp?id=0%2D5894
så kan du tilgå dine data fra begge PCere.
Der skal så lige puttes en disk i.

Mvh
Peter

Fra : Kim

Dato : 11-12-06 09:39

On Sun, 10 Dec 2006 19:28:06 +0100, "simon" <slime_006FJERN@hotmail.com>
wrote:

>Jeg skal snart have en ny harddisk, så jeg tænkte jeg ville købe en Bærbar
>en af slagsen.

>Men ved ikke rigtig hvad man skal gå efter? Mærke osv..

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-12-06 13:15

> Jeg skal snart have en ny harddisk, så jeg tænkte jeg ville købe en
> Bærbar en af slagsen.
> Men ved ikke rigtig hvad man skal gå efter? Mærke osv..

Køb den billigste eller den pæneste. Så længe vi taler konsumdiske, så er
der ingen nævneværdig forskel.

Claus