Hvilket headsets skal jeg vælge?
Fra : Nybro

Dato : 09-12-06 21:59

Hej alle i NG.

Jeg skal til at købe nyt headset men ved ikke hvad jeg skal vælge.
Indtil videre står valget mellem:

Icemat Siberia:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

eller

SteelSeries SteelSound 5H:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

De koster ca. det samme men det er ikke prisen det kommer an på.

De skal bruges til spil og musik (mest techno, nærmere GOA) så lyden skal
være i top.
Kvaliteten af lyden i microfonen er mindre vigtig.

Hvad skal jeg vælge.... Nogen forslag????

/nybro

Hent en gratis SPAMfighter her.