Andet multimedie
bentjuul 3670
Efterlysning af et piktogram
Fra : Dan Andersen

Dato : 15-01-07 23:58

Jeg søger et piktogram med "barnevogn forbudt"
Anyone?
(Håber det er den rette gruppe!)
--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Ricko.

Dato : 16-01-07 11:41

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et piktogram med "barnevogn forbudt"
> Anyone?
> (Håber det er den rette gruppe!)
> --
> Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

gad nok vide hvornår det er blevet forbudt at bruge google

skriv barnevogn forbudt piktogram og vupti
http://www.piktogrammer.dk/?mod=produkt&id=98

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-01-07 15:25

Fra : emj

Dato : 17-01-07 15:43

Dan Andersen skrev:

> [...]

Du kan da købe et sådant skilt for 40 kr på det link, så hvad piver du
for.

Hilsen emj

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-01-07 15:50

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Du kan da købe et sådant skilt for 40 kr på det link, så hvad piver du
> for.
>
> Hilsen emj

Jeg piver da overhovedet slet ikke, men du glemmer vist, at dette er prisen
uden moms og forsendelse. Og det knne jo også være, at jeg skulle bringe det
til noget specielt, ikk´?
Derfor min efterlysning!

Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Ricko.

Dato : 17-01-07 16:34

> [...]
>>
> Jeg piver da overhovedet slet ikke, men du glemmer vist, at dette er
> prisen uden moms og forsendelse. Og det knne jo også være, at jeg skulle

Og hvor pokker er det så lige i din efterlysning at der står at det skal
være gratis, ja jeg spørger bare

Fra : Peter T.

Dato : 17-01-07 18:24

Dan Andersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg piver da overhovedet slet ikke, men du glemmer vist, at dette er
> prisen uden moms og forsendelse. Og det knne jo også være, at jeg
> skulle bringe det til noget specielt, ikk´?

Ikke være så kæphøj. Næste gang er det en god ide, at du skriver, at det
skal være gratis.

Men find en gratis vektor af en passende barnevogn, sæt en skrå streg over
den og print den ud. Så er den skid slået.

--
En hobbynørds anbefaling! (Og jeg har intet med restauranten at gøre!)

De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Fra : Dan Andersen

Dato : 17-01-07 21:19

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De bedste pizzaer i København: Vito's Corner i mimersgade 103, Nørrebro!
> Stenovn, kvalitetskød og -grøntsager og ÆGTE italiensk pizzabager! :)

Takker for rådet og niveauet.
Nu er der jo et godt leveregel, der siger, at der ikke findes dumme
spørgsmål, men kun dumme svar. Og det er faktisk en af grundlæggende
forudsætning for at blive klogere.

EOD!

mvh. Dan