Boykot Outlandish
Fra : /Peter

Dato : 12-01-07 12:56

Forbandede islamistiske racister!

Fra : Per H

Dato : 12-01-07 13:28

On Fri, 12 Jan 2007 12:56:09 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> skrev:

>Forbandede islamistiske racister!
hvad havede du da regnet med.

Vh Per

På med Skype.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 12-01-07 13:34

/Peter wrote:
> Forbandede islamistiske racister!

Flot...
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 13:35

On Fri, 12 Jan 2007 12:56:09 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>Forbandede islamistiske racister!

Det kunne være du lige skulle have sendt et link med, så man havde
haft en chance for at vide hvad pokker du fabler om?

Men her er det så:
http://www.bt.dk/article/20070112/UNDERHOLDNING/70112007/0/A

Og for the record, så vil jeg give dig ret hvis det er sandt at de
deltager i ekstremist-konferencer, uden jeg dog vil henfalde til slet
så voldsomme skældsord som dig.
De burde slet og ret tage navneforandring til "Aliens", hvis det
ovenstående har noget på sig.

/Alex

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 13:45

> [...]
> så voldsomme skældsord som dig.
> De burde slet og ret tage navneforandring til "Aliens", hvis det

Dette er ikke nogen politisk nyhedsgruppe.

FUT: dk.politik

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-01-07 13:48

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Dette er ikke nogen politisk nyhedsgruppe.
>
> FUT: dk.politik

Det skulle vel aldrig være fordi historien kolliderer med dine
venstrefløjs-rabiate synspunkter, som du fremlægger i dk.politik?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 13:53

On Fri, 12 Jan 2007 13:45:15 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Dette er ikke nogen politisk nyhedsgruppe.

Så længe det er uklart om Outlandish er musikere eller politiske,
eller som det lader til, begge dele, har det lige stor ret i begge
grupper.
Så FUT i skoven med dig, og læs lige lidt på www.usenet.dk, inden du
kloger dig igen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-01-07 13:57

> Så længe det er uklart om Outlandish er musikere eller politiske,
> eller som det lader til, begge dele, har det lige stor ret i begge
> grupper.

Præcis...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 14:09

> Så længe det er uklart om Outlandish er musikere eller politiske,
> eller som det lader til, begge dele, har det lige stor ret i begge
> [...]

Politiske indlæg hører hjemme i dk.politik og ikke i andre nyhedsgrupper.

FUT: dk.admin.netitikette

--
Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 14:15

On Fri, 12 Jan 2007 14:08:35 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Politiske indlæg hører hjemme i dk.politik og ikke i andre nyhedsgrupper.

Få dig dog et liv!

Alt ud over madopskrifter er i en eller anden forstand politisk, og
det er ikke dig der afgør hvad der hører til hvor.
Deltag i debatten om et af de helt store danske musiknavne, i den
danske nyhedsgruppe det er beregnet til netop musiknavne, eller fis ud
på heden med dig.

Fra : Peter Westh

Dato : 12-01-07 14:27

> Alt ud over madopskrifter er i en eller anden forstand politisk

Hvad mener du dog? Madopskrifter er da i høj grad politiske...

Uanset det, så kan jeg nu altså ikke helt forstå hvad det er i BT-nyheden på
http://www.bt.dk/article/20070112/UNDERHOLDNING/70112007/0/A , der kan få
nogens pis i kog. De er vel hverken de første eller de sidste
populærmusikere, der har har hyldet politiske eller religiøse utopier. Fred
være med det, så længe det eneste de gør er at spille (og jeg kan få lov til
at slukke).

/P

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-01-07 20:30

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du dog? Madopskrifter er da i høj grad politiske...

____

Ja, eksempelvis Rød-grød. Forbandede kommunistmad. hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-01-07 13:26

"Åge Halldorsson" <aa.hfjerndet@somstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:45a7e1be$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> ____
>
> Ja, eksempelvis Rød-grød. Forbandede kommunistmad. hehe
>
> Hilsen Åge

Så lad os dyrke noget lokumspolitik, og snuppe en gang skidenæg

M.V.H....Benny..

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 14:24

> Så længe det er uklart om Outlandish er musikere eller politiske,
> eller som det lader til, begge dele, har det lige stor ret i begge
> [...]

Fundatsen for dk.kultur.musik er således, Klogesen:

"...
1. Gruppenavn:
dk.kultur.musik

2. Beskrivelse:
For musikere og musikelskere

3.1 Fundats - Ønskes:
Snak om plader, koncerter, stævner, instrumenter,
lydgrej og musiksoftware, samt generelle diskussioner
om musik.

Udveksling af sangtekster, tabulaturer og becifringer
inden for de grænser, som ophavsretten sætter.
Diskussion af ophavsret og elektroniske musikarkiver.

Kontaktformidling mellem musikere, alle genrer og
stadier. (Titlen skal starte med et bynavn/Kbh).

Henvisninger til gode musik-netsteder.

3.2 Frabedes:
Køb og salg (henvises til dk.loppemarked)

Vedhæftede filer. (Brug WWW/FTP. Husk ophavsretten.)

4. Begrundelse:
Mange har efterlyst en dansk musikgruppe. Den bør
have en chance, selvom indlæggene p.t. er få.

Omtale af plader og koncerter kan være svære at få
øje på i dk.chat. Diskussionen om elektroniske
musikarkiver og ophavsret er svær at placere i det
nuværende hierarki.

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstillere:
Ole Nielsby
Mikkel Monberg
...."

Her står intet om at dk.kultur.musik skal bruges som politisk forum.

Så tager vi lige dk.politik:

"...
1. Gruppenavn:
dk.politik

2. Beskrivelse:
Til debat af politiske emner

3. Fundats:
Gruppen er til diskussion af politiske emner
Følgende emner er ønsket i dk.politik
- dansk politik generelt, f.eks. økonomisk politik, retspolitik,
udenrigspolitik, indenrigspolitik
- international politik, f.eks. EU-politik, kriser i udlandet
- Ideologidiskussioner

Følgende emner er uønsket i dk.politik:
- Indvandringspolitik henvises til dk.politik.indvandring
- Miljøpolitik henvises til dk.politik.miljø
- Trafikpolitik henvises til dk.politik.trafik
- Indlæg med overdreven brug af citater frabedes
(man kan istedet benytte dk.binaer til citatet og linke dertil i
sit indlæg i dk.politik).
- Reklamer for hjemmesider, politiske blade o.l. henvises til
dk.opslag.internet
- Køb/salg-indlæg henvises til dk.marked.*

Krydspostning mellem dk.politik og andre grupper er generelt uønskede. I
de særlige tilfælde hvor det kan være nødvendigt skal der sættes
Follow-Up-To i headeren til mest relevante gruppe.

4. Begrundelse:
Dk.politik er en af de eneste grupper i dk.hierarkiet uden fundats, og
visse personer benytter den som dk.hierarkiets skraldespand. Da gruppen
derfor har svært ved at tiltrække nye brugere og holde på de gamle er
dette et forsøg på at få lidt orden i gruppen.

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstiller:
Kim Frandsen kfrandsen@get2net.dk
...."

Her står det faktisk at denne nyhedsgruppe bruges til diskussion af
politiske emner. Bemærk at krydspostning mellem dk.politik og andre
nyhedsgrupper generelt er uønskede, det er der nok en meget god grund til,
skal du se.

FUT: dk.admin.netikette

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 14:41

On Fri, 12 Jan 2007 14:24:15 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Her står intet om at dk.kultur.musik skal bruges som politisk forum.

Der står heller ikke at det er dig der afgør om et indlæg er politik,
musik, eller musikpolitik.

PLONK Troll

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 15:02

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

> Der står heller ikke at det er dig der afgør om et indlæg er politik,
> musik, eller musikpolitik.
>
> PLONK Troll

Det er vist dig som er en TROLL som nægter at overholde fundatsen.

Hvis jeg var grov kunne jeg lave en lille belæring om hvad det ville
indebære at lave krydspost permanent i en hel uge mellem dk.politik og
dk.kultur.musik, så måske det ville gå op for dig at der er en god grund til
at tingene er skilt ad.

Mit ID er rettet tilbage igen, så jeg indgår i staklens kill-filter
fremover.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-01-07 14:39

Alex Linaa skrev:

> [...]
>
> Og for the record, så vil jeg give dig ret hvis det er sandt at de
> deltager i ekstremist-konferencer, uden jeg dog vil henfalde til

"For the record" er det en uhæderlig artikel, som insinuerer mere, end
den dokumenterer.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Holst

Dato : 12-01-07 16:28

Peter Brandt Nielsen wrote:

> "For the record" er det en uhæderlig artikel, som insinuerer mere, end
> den dokumenterer.

Ja, jeg vil bestemt ikke fordømme nogen på baggrund af den artikel.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 16:30

On Fri, 12 Jan 2007 14:39:10 +0100, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

>"For the record" er det en uhæderlig artikel, som insinuerer mere, end
>den dokumenterer.

Jeg skrev jo netop også "Hvis det er sandt", med den portion skepsis
der implicit er indbygget i dette.

/Alex

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-01-07 20:31

Alex Linaa skrev:

> Jeg skrev jo netop også "Hvis det er sandt", med den portion skepsis
> der implicit er indbygget i dette.

Men selv hvis de har optrådt på en konference, hvor nogle diskutable
eller endda forkastelige meningsdannere også har talt, er det
urimeligt at tage dem indtægt for de samme holdninger. Man kan mene,
at de burde lade være, fordi de netop risikerer uklarhed, men at tage
afstand fra dem eller deres holdninger på det grundlag er for nemt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 20:49

On Fri, 12 Jan 2007 20:31:01 +0100, "Peter Brandt Nielsen"
> [...]

>eller endda forkastelige meningsdannere også har talt, er det
>urimeligt at tage dem indtægt for de samme holdninger.

Hvorfor dog det? Man kan vel ikke være så dum at man ikke kunne regne
det ud på forhånd, hvis de faktisk spillede på en kongres med det
indhold.

>Man kan mene,
>at de burde lade være, fordi de netop risikerer uklarhed, men at tage
>afstand fra dem eller deres holdninger på det grundlag er for nemt.

Overhovedet ikke. Hvis nogle medlemmer fra Outlandish har optrådt
sammen med fundamentalister, så har de sgu ikke krav på nogens respekt
whatsoever.

Prøv at vende den om, og glem den politiske korrekthed et øjeblik.
Hvad nu hvis et dansk band havde optrådt på en kongres hvor nazister
satte en del af dagsordenen? Ville du så have svært ved at fordømme
dem?
Nej vel?

Islamister er ikke en skid bedre end værre end nazister når det kommer
til respekten for det enkelte menneske.

Fra : Holst

Dato : 12-01-07 23:03

Alex Linaa wrote:

> Hvorfor dog det? Man kan vel ikke være så dum at man ikke kunne regne
> det ud på forhånd, hvis de faktisk spillede på en kongres med det
> indhold.

Spørgsmålet er jo lige, hvad indholdet af kongressen præcis var. Det
står jo ikke voldsomt klart ud fra artiklen.

I den skrives der tværtimod "mødt af noget hårdere meldinger fra nogle
af foredragsholderne", så spørgsmålet er, om der ikke bare har været et
par idioter på kongressen, som skulle gøre sig bemærket.

Det er jo væsentlig mere interessant for en journalist at hæfte sig ved
disse bemærkninger i modsætning til alt det positive, som måske har
fundet sted på kongressen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 23:31

On Fri, 12 Jan 2007 23:03:29 +0100, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Spørgsmålet er jo lige, hvad indholdet af kongressen præcis var. Det
>står jo ikke voldsomt klart ud fra artiklen.

Præcis. Der er alt for mange hvis'er og huller i den historie.
Det eneste jeg reagerede på var Peters bagatelisering af konsekvensen,
hvis det viste sig at være rigtigt.

Fra : Holst

Dato : 12-01-07 23:37

Alex Linaa wrote:

> Præcis. Der er alt for mange hvis'er og huller i den historie.
> Det eneste jeg reagerede på var Peters bagatelisering af konsekvensen,
> hvis det viste sig at være rigtigt.

Spørgsmålet er, om de overhovedet vidste, hvad det er, de har optrådt i
forbindelse med. De er sikkert lige så dumme og naive som alle andre
danskere i almindelighed.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 18:48

On Fri, 12 Jan 2007 23:36:58 +0100, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Spørgsmålet er, om de overhovedet vidste, hvad det er, de har optrådt i
>forbindelse med. De er sikkert lige så dumme og naive som alle andre
>danskere i almindelighed.

Dumhed fritager ikke folk fra ansvar, uanset hvem de er.

Fra : FBJ

Dato : 12-01-07 23:43

Holst wrote:
> I den skrives der tværtimod "mødt af noget hårdere meldinger
> fra nogle af foredragsholderne", så spørgsmålet er, om der
> ikke bare har været et par idioter på kongressen, som skulle
> gøre sig bemærket.
Sandsynligheden for at kongressen kan have haft indlæg med stærke
konsertative synspunkter, anses vel for til stede - og hvorfor så
det?:
I en udsendelse på DR (tror jeg det var) fortaltes om at, den
før, i Canada, liberale fortolkning af koranen, gjorde at hvor
kvinder tidligere kunne deltage i bønnerne i moskeen, blev de nu
forment adgang, allerhøjest kunne de være i afsondrede rum, men
flere steder var de uønskede, i følge deres egne udsagn.
Udsendelsen ville vise med de canadensiske kvinders deltagelse og
udsagn, at de var stærkt imod den nye udlægning, og at de i den
grad følte at de var blevet overtaget af imamer med stærkt
fundamentalistiske holdninger.

> Det er jo væsentlig mere interessant for en journalist at
> hæfte sig ved disse bemærkninger i modsætning til alt det
> positive, som måske har fundet sted på kongressen.

Der er jeg enig i, og kongressen kan også have haft mere moderate
synspunkter, men udsendelsen viste en stærk radikalisering og en
bekymrende tilbageholdenhed fra de moderate, der frygtede for
repressalier... undtaget nogle af de frygtløse kvinder der ikke
ville bombes tilbage til hjemmets fire vægge!

Jeg mener at Outlandish kan mene og tro hvad de vil og for min
skyld synge hvor de vil, men de kan næppe have været uvidende om
den kamp der udspiller sig mellem de moderate og de konservative
muslimer i Canada.
Dette betyder intet i sig selv, måske de har vist de konservative
en mere moderne vej at gå, så indtil den dag de opfordrer til
hellig krig på plade og til koncert er det hus forbi, så nyd
musikken!

----
For de sarte kan jeg anbefale god gammel dansk 50 og 60´er musik
med Gustav Winkler, Four Jacks, Poul Reichardt m. fl.
Pænt, uproblematisk, sukret og total ufarligt, her kunne vi højst
dø af ensformig dansk-standardiseret og friseret kedsomhed!

Ellers er der Paris Hiltons nye cd til dem af jer der er mere
moderne end ovennævnte tibud - ingen kanter der, pænt,
uproblematisk, sukret og total ufarligt, her kunne vi højst dø af
ensformig US-standardiseret og friseret kedsomhed!

--
F.B.J.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-07 02:24

Alex Linaa skrev:

> Overhovedet ikke. Hvis nogle medlemmer fra Outlandish har optrådt
> sammen med fundamentalister, så har de sgu ikke krav på nogens
> respekt whatsoever.

Du må kritisere dem, alt hvad du vil, for at deltage, men du kan ikke
med rimelighed tage dem til indtægt for holdninger, som de ikke har
ytret støtte til.

> [...]
> Hvad nu hvis et dansk band havde optrådt på en kongres hvor nazister
> satte en del af dagsordenen? Ville du så have svært ved at fordømme

Hvis kongressen handlede om kristendom og præsenterede sig med et
moderat image, ville det være forkert af mig at konkludere, at bandet
var nazister. Men jeg ville måske nok være interesseret i at høre
bandets egen forklaring.

> Islamister er ikke en skid bedre end værre end nazister når det
> kommer til respekten for det enkelte menneske.

Der er dog et vist problem i at ville lave en-til-en-sammenligninger
mellem de to grupper.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 13:44

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> Forbandede islamistiske racister!

Dette er ikke en politisk nyhedsgruppe. Smut hen til dk.politik med den
slags.

FUT: dk.politik

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-01-07 13:48

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 14:07

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det skulle vel aldrig være fordi historien kolliderer med dine
> venstrefløjs-rabiate synspunkter, som du fremlægger i dk.politik?

Nej fordi politik hører hjemme i dk.politik.

FUT: dk.admin.netitikette

--
Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-01-07 14:23

> Nej fordi politik hører hjemme i dk.politik.
>
> FUT: dk.admin.netitikette

Du kan selv futte af ... jo før, jo bedre.

/Kim

Fra : John

Dato : 12-01-07 14:57

Kim Larsen skrev:

> FUT:

*SNIP*

Prøv dk.fritid.jernbaner

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-01-07 13:46

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 14:05

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det skulle vel aldrig være fordi historien kolliderer med dine
> venstrefløjs-rabiate synspunkter, som du fremlægger i dk.politik?

Nej fordi politik hører hjemme i dk.politik og ikke i andre nyhedsgrupper.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : @

Dato : 12-01-07 15:08

On Fri, 12 Jan 2007 14:04:33 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

>Nej fordi politik hører hjemme i dk.politik og ikke i andre nyhedsgrupper.

og hvis musikere helt åbenlyst politiserer

må man så ikke efter din mening gøre opmærsom på dette i
musik-gruppen?

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-01-07 15:13

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> og hvis musikere helt åbenlyst politiserer
>
> må man så ikke efter din mening gøre opmærsom på dette i
> musik-gruppen?

Vi har dk.politik til politik og sådan er det.

Musik-gruppen er beregnet til noget andet.

Det står i fundatsen for begge grupper.

Fra : @

Dato : 12-01-07 15:19

On Fri, 12 Jan 2007 15:12:39 +0100, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Vi har dk.politik til politik og sådan er det.
>
>Musik-gruppen er beregnet til noget andet.
>
>Det står i fundatsen for begge grupper.

ja,

men man kunne jo så sætte et

FollowUpTo

til rette gruppe

Fra : Søren

Dato : 12-01-07 17:49

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> Forbandede islamistiske racister!

Hvis du skulle boykotte alle kunstnere, som du ikke 100% sympatiserede med,
kunne du kun lytte til en meget begænset musikere.

Michael Jackson er muslim.
Gerry Glitter er til børn.
Phil Spector er (måske) morder. Der røg bl.a. Beatles.
Beck, Chick Corea, Isaac Hayes (aka Shaft) og Chaka Khan er med i
Scientology.
Richard Ragnwald er med i Dansk Folkeparti.
Axl Rose er rascist. Det var Elvis osse.

Søren

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-01-07 18:05

Søren <leaveme@alone.dk> wrote:

> [...]
> Scientology.
> Richard Ragnwald er med i Dansk Folkeparti.
> Axl Rose er rascist. Det var Elvis osse.

Er racisme politisk?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : isteen

Dato : 12-01-07 18:30

> [...]

> Scientology.
> Richard Ragnwald er med i Dansk Folkeparti.
> Axl Rose er rascist. Det var Elvis osse.

Og Ricard Ragwald er bare dum at høre på

Fra : /Peter

Dato : 12-01-07 21:18

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
>
> Hvis du skulle boykotte alle kunstnere, som du ikke 100% sympatiserede
> med, kunne du kun lytte til en meget begænset musikere.
>
> Michael Jackson er muslim.
Men tilsyneladende ikke islamist!

> Gerry Glitter er til børn.
Han er også spjældet for det, og om muligt boykottet,
af masserne!

> Phil Spector er (måske) morder. Der røg bl.a. Beatles.
Men ikke massemorder, som vissse islamisterne

> Beck, Chick Corea, Isaac Hayes (aka Shaft) og Chaka Khan er med i
> Scientology.

What so ever!
De stiller ikke særlige karv til samfundet omkring dem.

> Richard Ragnwald er med i Dansk Folkeparti.

Han er da bare fin!

> Axl Rose er rascist. Det var Elvis osse.
Axl er en nar - Elvis kongeagtig

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 12:45

> [...]
> Han er også spjældet for det, og om muligt boykottet,
> af masserne!

> Men ikke massemorder, som visse islamisterne
Okay så bare "almindelig" morder - det er måske helt okay i dine øjne? Jeg
kan godt sætte mig ind i (dermed ikke sagt at jeg sympatiserer med disse
handlinger), når nogle udstødte grupper gør oprør, fordi de af et samfund
bliver udstødte og boykottet eller angrebet pga deres lands olieresourcer.
Det at militæret på Bush's, Fogh's, Blaire's m.f. kommando dræber uskyldige
mennesker er vel lige så slemt som islamisters drab.
Anna

Fra : Per H

Dato : 12-01-07 15:57

On Fri, 12 Jan 2007 12:56:09 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> skrev:

>Forbandede islamistiske racister!

Det er vist blevet en varm kartoffel
Vh Per

På med Skype.

Fra : Holst

Dato : 12-01-07 16:30

/Peter wrote:

> Forbandede islamistiske racister!

Ja, du virker meget voksen. Det kunne jo have været rart, hvis du havde
formået at komme med nogle lidt dybere betragtninger om problematiken i
relation til musikken, som er emnet for denne gruppe, og ikke blot et
barnagtigt udbrud.

Men man kan vel ikke forvente alverdens af folk, der stemmer på den del
af Socialdemokratiet, som ligger til højre fra Venstre.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-01-07 20:40

> den del af Socialdemokratiet, som ligger til højre fra Venstre.
_____

Socialdemokratiet, og til højre fra venstre????

Altså her har vi socialdemokratiet ude til venstre
og
her har vi Venstre. Og øhhh... Ja altså ude til højre for socialdemokratiet,
har vi partiet venstre. Og så var det altså til højre for Venstre, som ligge
ude til højre i forhold til venstre, altså der hvor Socialdemokratiet
ligger, og det er ikke til højre for Scocialdemokratiet, som ligger der, du
mente, vel.? Det var ude til højre for............. et parti som ligger på
den modsatte fløj af Socialdemokratiet. Øh... hmm. jamen så er det jo ikke
en del af Scocialdemokratiet hvis det ligger til højre for et parti som
ligger til højre for Socialdemokratiet, som ligger til venstre derfor. Eller
fra. Eller.....

Hmmm.... Nej, glem det.

Angående musik da boycotter jeg al muslims musik i forvejen

Fra : Holst

Dato : 12-01-07 20:47

Åge Halldorsson wrote:

> Socialdemokratiet, og til højre fra venstre????

Beklager en lille tastefejl. Der skulle have stået til højre FOR Venstre.

> Angående musik da boycotter jeg al muslims musik i forvejen

Jeg må indrømme, at jeg ikke lader musikernes religiøse standpunkt
påvirker mit syn på musik eller mit musikindkøb.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-01-07 22:05

Holst wrote:

> Jeg må indrømme, at jeg ikke lader musikernes religiøse standpunkt
> påvirker mit syn på musik eller mit musikindkøb.

Et eller andet sted så er man nu påvirket alligevel :)

Men skal man nu absolut være 100% politisk korrekt så er det sgu svært at
finde noget pop/rock musik der går lidt videre end middelmådigheden kræver

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-01-07 00:58

> Jeg må indrømme, at jeg ikke lader musikernes religiøse standpunkt
> påvirker mit syn på musik eller mit musikindkøb.

Næeh såmænd. Jeg har da heller ikke helt styr på om nogle af de amerikanske
rockmusikere jeg ynder at lytte til, støtter den fundamentalistiske kristne
præsident i Det Hvide Hus.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 13-01-07 11:25

Allan Krautwald wrote:
> [...]
> de amerikanske rockmusikere jeg ynder at lytte til, støtter
> den fundamentalistiske kristne præsident i Det Hvide Hus.

Hehe... God pointe Allan... Men at starte ud med at råbe "Forbandede
islamistiske racister!", giver nu mig et ret fint billede af manden der
startede tråden :-/
Outlandish's musik har jeg altid holdt af, og deres kamp for det tror på,
har ikke på nogen måde stødt mig.
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-01-07 12:22

> Beklager en lille tastefejl. Der skulle have stået til højre FOR Venstre.

_____

Ja, DET må du da nok sige.

Så altså, det der er tale om, er altså at højrefløjen i det parti, som
ligger til venstre for Venstre, som ligger til højre for Socialdemorkratiet,
ligger til højre for Venstre. Øhhhh.....

Er det rigtigt forstået ?????

Hvor ligger så højrefløjen i Venstre ???? - Ligger den endnu mere til højre
for Venstre end socialdemokratiets højrefløj, som også ligger til højre for
Venstre.

Hvis jeg har forstået det ret så ligger Venstres højrefløj altså på
højrefløjen af ?????????????????

? ? ? -
PLINK! - ? ? ?

HOV! ???????????? - Nu har jeg glemt hvad det egentlig var du
ville fortælle?

Hilsen Åge

Fra : isteen

Dato : 12-01-07 18:38

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> Forbandede islamistiske racister!

Boycutte?
Er der da nogen der lytter til dem?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-01-07 17:02

/Peter wrote:
> Forbandede islamistiske racister!

Og så en den begravet..
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2007/01/17/132338.htm

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-01-07 17:37

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> Og så en den begravet..
> http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2007/01/17/132338.htm
>
> --
> Vh. Henrik Sørensen

Endelig efter cirka 20 indlæg hvor folk har kloget sig på noget igen, som de
ikke har haft blot en anelse viden om
Det er sgu for komisk

Fra : Holst

Dato : 17-01-07 18:10

Allan Krautwald wrote:

> Endelig efter cirka 20 indlæg hvor folk har kloget sig på noget igen, som de
> ikke har haft blot en anelse viden om

Endelig ja, men det er nu svært at forvente den før, for den er ligesom
først langt online på DRs hjemmeside i dag.

> Det er sgu for komisk

Folk vil jo gerne se spøgelser alle steder.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-01-07 19:37

Holst wrote:

> Endelig ja, men det er nu svært at forvente den før, for den
> er ligesom først langt online på DRs hjemmeside i dag.

> Folk vil jo gerne se spøgelser alle steder.

Haha... JA folk er nogle Forbandede islamistiske racister, alle sammen... ;)

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-01-07 23:16

> Haha... JA folk er nogle Forbandede islamistiske racister, alle sammen...
;)

> --
> Vh. Henrik Sørensen

Tjah og nu er de blevet forbavsende tavse lige pludselig og helt uden varsel

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 25-01-07 17:39

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> Og så en den begravet..
> http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2007/01/17/132338.htm

Ja gad vide om ikke det er Dansk Folkeparti der skulle boykottes eller
smides ud af folketinget, for at sprede rygter som der ikke er hold i, det
er jo ikke første gang.

Desuden kan mene hvad man vil om Outlandish musik, og om deres holdninger,
men hvor er det da dejligt at der endelig er nogle danske bands der ligger
en mening og indhold i deres tekster og tør være politiske...

BK

PS: Gik der ikke også en eller andet tvivlsom historie om noget med at
Outlandish ikek ville stå ved siden af en kvinde med bare arme, den er vist
også blevet manet i jorden.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-01-07 19:32

Brian, Rikke og Kristian skrev:

> PS: Gik der ikke også en eller andet tvivlsom historie om noget med
> at Outlandish ikek ville stå ved siden af en kvinde med bare arme,
> den er vist også blevet manet i jorden.

Jo, og det var også B.T. Og stædige som de er, gentager de påstanden i
konferenceartiklen uden forbehold.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk