Symatek C++
Fra : Lise Roulund

Dato : 27-06-01 17:50

Jeg er "ny" i C++.

Jeg har programmet Symatek C++ 7.5 og har prøvet at lave min fil om til 1 og
0 taller (jeg kan ikke huske hvad det heder ) men når jeg går op i edit og
laver det til 1 og 0 taller kommer den med en fejl der viser en adresse inde
i editorens mappe. Skal man downloade nogle filer, f.eks. IOstrem (mener jeg
den heder) ?

--
Hilsen
Rasmus

Fra : Jonas Delfs

Dato : 27-06-01 18:38

"Lise Roulund" <dyreklinikken@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har programmet Symatek C++ 7.5 og har prøvet at lave min fil om til 1
og
> 0 taller (jeg kan ikke huske hvad det heder )

At compile, eller dansk kompilere. :)

> [...]
inde
> i editorens mappe. Skal man downloade nogle filer, f.eks. IOstrem (mener

Ja, du skal have nogle librarys/header-filer med de forsk. funktioner.
iostream.h skal du sikkert bruge, ja.
De mest almindelige header-filer fælger mest normalt med når man henter sin
compiler.

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk
e72bd3e51a7937c87d28b85d677a97b2