installation af wordpress
Fra : Malene Hald

Dato : 07-01-07 11:34

Jeg har forgæves forsøgt at installere wordpress, men jeg går konstant i stå
ved punkt 2, hvor man skal lave en database.

Jeg håbede, at nogen har lyst til at forklare mig hvordan jeg skal gribe det
an. Jeg har mit eget domæne, med adgang til phpadmin (one.com), men når jeg
skal lave selve tabellerne, ja, så ved jeg ikke hvad det er jeg skal. Jeg
har søgt vidt og bredt efter en mere detaljeret vejledning, men det er ikke
lykkedes mig.

Forklaringen ses her:
http://codex.wordpress.org/Installing_WordPress#Famous_5-Minute_Install

På forhånd tak for hjælpen....

Mvh

Malene Hald

Fra : Henny

Dato : 07-01-07 15:01

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg skal lave selve tabellerne, ja, så ved jeg ikke hvad det er jeg
> skal. Jeg har søgt vidt og bredt efter en mere detaljeret vejledning, men

Du skal ikke selv lave tabellerne. Det gør installationen helt automatisk.
Jeg gætter på, at din wp-config.php ikke er i orden.

--
Mvh.
Henny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-01-07 15:40

Malene Hald submitted this idea :
> Jeg har forgæves forsøgt at installere wordpress, men jeg går konstant i stå
> ved punkt 2, hvor man skal lave en database.

Du skal bare udfylde informationerne med login til databasen, så klarer
Wordpress selv resten.

Sometimes I lie awake at night, and I ask, "Where have I gone wrong?"
Then a voice says to me, "This is going to take more than one night." -
Charles M. Schulz