Telmore
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 27-06-01 15:47

Hej

Kan Telmore bruges i udlandet?
Da det jo er taletidslignende abonnement - taletid kan jo ikke i udlandet.

Venlig hilsen
Bart

Fra : Søren Blom

Dato : 27-06-01 16:01

"Bart Bendtsen" <bart@bart.dk> skrev

Har du kikkede på www.telemore.dk om der står noget der?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Mark Beaumont

Dato : 27-06-01 16:00

"Bart Bendtsen" <bart@bart.dk> skrev
> Kan Telmore bruges i udlandet?

Prøv at se på http://www.telmore.dk/html/niv1-7.html

Vh Mark

Fra : Sune Krøll

Dato : 27-06-01 20:34

Hvornår går toget fra århus til københavn, og hvad koster en liter mælk hos
Netto?

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 27-06-01 21:45

"Sune Krøll" <kroell@mail1.stofanet.dk> skrev:
> Hvornår går toget fra århus til københavn, og hvad
> koster en liter mælk hos Netto?

Nej hvor er vi sjove i dag!
Det må da se kanont sjov ud, når sådant et tog kommer gående forbi med
130 km/h.
Sød, Let eller Skummet mælk ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Mich@el H.

Dato : 28-06-01 00:33

> Hvornår går toget fra århus til københavn, og hvad koster en liter mælk
hos
> Netto?

På hverdage afgår der tog fra Århus H. til København H. hver halve time
Mere info fås hos DSB billetsalg...

Fra : Mælkedrengen

Dato : 28-06-01 12:22

On Wed, 27 Jun 2001 21:33:35 +0200, "Sune Krøll"
<kroell@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvornår går toget fra århus til københavn, og hvad koster en liter mælk hos
>Netto?

Det med toget må du nok spørge hos DSB og hvad mælken angår så kommer
det jo an på om det er økologisk og om det er skummet, let eller
sødmælk

Fra : Rasmussen

Dato : 02-07-01 17:53

hej med jer.

Jeg har et sonofon nummer som skal over til Telmore. Bagefter vil jeg så
lukke det nummer jeg har nu hos Telmore.

Desværre mister jeg de 99 kr som ellers var abb incl taletid for 99.
Det er lidt surt hmm.
Hilsen B Andersen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-07-01 21:57

Hej

"Rasmussen" <mortil3@hotmail.com> wrote:

>Jeg har et sonofon nummer som skal over til Telmore. Bagefter vil jeg så
>lukke det nummer jeg har nu hos Telmore.

Hvorfor det ? - Flyt det nummer du har hos Sonofon over til det abb. du
allerede har hos Telmore ! - Nemmere kan det vel ikke være, for begge
parter.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Rasmussen

Dato : 03-07-01 19:09

> Hvorfor det ? - Flyt det nummer du har hos Sonofon over til det abb. du
> allerede har hos Telmore ! - Nemmere kan det vel ikke være, for begge
> [...]

Hmm, jeg har lige spurgt Telmore. Svaret har jeg sat ind herunder:
Telomre skriver "Mht dit nuværende TELMORE nummer vil jeg anbefale dig at
beholde det til
overflytningen af dit andet nummer har fundet sted. Herefter kan du opsige
dit TELMORE-nummer og få overflyttet dit tilgodehavende til dit
Sonofon-nummer. Du skal dog være opmærksom på, at du ikke kan overføre det
beløb der svarede til startpakken (99 kr)"
Det er jo lidt surt, at de lige nupper den gratis taletid som jeg fik, da
jeg oprettede telmorenummeret.!!
Hilsen Andersen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-06-01 22:52

Hej

"Bart Bendtsen" <bart@bart.dk> wrote:

>Kan Telmore bruges i udlandet?
>Da det jo er taletidslignende abonnement - taletid kan jo ikke i udlandet.

Ja, det kan det !

Apropos taletidskort, så læste jeg en artikel for et par dage siden
omkring Orange/Mobilix, de kommer meget snart med Mayday taletidskort
der kan bruges i udlandet.

--
M.v.h. Ole®