Vegemite
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 04-01-07 18:01

Jeg leder med lys og lygte efter et sted hvor jeg kan købe noget vegemite.

Food from home levere ikke mere hernede på landet. tror vi var de eneste
kunder.
Den butik omkring gråbrødre torv i kbh ved ikke om de har, får det eller om
det rager dem at jeg ønsker at lægge penge i deres butik.
en anden aus online butik er ikke til at komme i kontakt med.

håber der er nogen her der kan hjælpe

Thoma

Fra : hago@dcs.qmul.ac.uk

Dato : 04-01-07 18:33

Proev Abigail's:
http://www.nks.dk/

Jeg ved intet om dem - fandt dem lige nu i en soegning. Men de har da
vegemite paa listen...

Hanne

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 04-01-07 18:54

Jeg ved intet om dem - fandt dem lige nu i en soegning. Men de har da
vegemite paa listen...

Hanne

det var en shop jeg beskev som værende pi**e ligeglade når man ringede

Thomas

Fra : Anette

Dato : 04-01-07 19:54

"Thomas Kaarup" <thomas@thomaskaarup.com> skrev

> [...]
> vegemite paa listen...
>
> Hanne
>
> det var en shop jeg beskev som værende pi**e ligeglade når man ringede

---
Tja, de lyder da hyggelige... Men da jeg gik forbi lige før jul, havde de da
vegemite i vinduet Måske er de lidt stressede over deres nye website

Anette

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 13:21

> det var en shop jeg beskev som værende pi**e ligeglade når man ringede
>
> Thomas

Yeah, han er glad for hans udvalg af øl, if yeh get me drift...

Fra : hago@dcs.qmul.ac.uk

Dato : 05-01-07 12:48

Thomas Kaarup wrote:
> [...]
> vegemite paa listen...
>
> Hanne
>
> det var en shop jeg beskev som værende pi**e ligeglade når man ringede

Ah, ok, det havde jeg ikke lige fanget.

Maaske kunne du proeve en anden Europaeisk butik, f.eks i England?

En hurtig soegning paa google: vegemite site:co.uk gav for eksempel:

www.sanza.co.uk

De har da en pris for at levere til DK, men om du vil betale saa meget
ved jeg saa ikke.

Hanne