Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Rente beregnings program... ?
Fra : Moller

Dato : 03-01-07 22:36

Hejsa,
   I gamle dag da man fik sin første online bank konto, fik man det på en
CD sammen med diverse søde programmer til ens regnskab, f.eks. budget
programer... Men på de samme CD'er var der også tit et program til at
regne renter, afdrag osv. til lån.

   Men i dag kan jeg ikke finde den slags på bankernes sider(de har jo ik
CD'erne mere), og når jeg søger efter den slags på nettet via google
finder jeg kun nogen små webbaseret løsninger som kun kan dele af
beregningerne. Og da det skal bruges på en PC (tro det eller la værd)
uden adgang til internettet, så ville jeg være umådelig glad hvis der
var nogen her i gruppen der kunne et link til det ? da det er jo noget
med penge at gøre :)

   VH
   Moller

Fra : jimmi1311

Dato : 04-01-07 09:23

Moller skrev:
> [...]
> uden adgang til internettet, så ville jeg være umådelig glad hvis der
> var nogen her i gruppen der kunne et link til det ? da det er jo noget

Hvis du har en formel samling skulle det vel ikke være det store
porblem at lave sådan et lille program i excel.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-01-07 20:07

"jimmi1311" <wolff13@gmail.com> skrev i en meddelelse news:1167898973.404299.146300@s34g2000cwa.googlegroups.com...

>Hvis du har en formel samling skulle det vel ikke være det store
>porblem at lave sådan et lille program i excel.

Eller i den gratis office pakke Openoffice, med Calc
http://da.openoffice.org/

Jan Rasmussen

Fra : Moller

Dato : 07-01-07 14:34

jimmi1311 skrev:

> Hvis du har en formel samling skulle det vel ikke være det store
> porblem at lave sådan et lille program i excel.

   Nu var det et af de færdiglavet fra bankerne som jeg efterspurgte, og
ikke om hvordan jeg laver det selv...

   VH
   Moller

Fra : pm

Dato : 09-01-07 01:19

prøv Bøjes hjemmeside - OrdsprogØl og vin har gjort mange til svin.
Øvelse gør mester. Til toppen. Velkommen | Til toppen. E-mail:
boje@allermand.dk Sidst opdateret 17. marts 2003.
www.allermand.dk/ordsprog.html - 31k - Cached - Lignende sider

Her finder du osse en proff. låneberegner. Jeg har ikke kunnet kopiere
adressen.
pm

Fra : HPA3

Dato : 10-01-07 01:06

Moller skrev:
> [...]
> uden adgang til internettet, så ville jeg være umådelig glad hvis der
> var nogen her i gruppen der kunne et link til det ? da det er jo noget

http://hjem.get2net.dk/Riallica/indsaendteark.htm
http://hjem.get2net.dk/Riallica/index.htm

vh HPA

Fra : HPA3

Dato : 10-01-07 01:08

Moller skrev:
> [...]
> uden adgang til internettet, så ville jeg være umådelig glad hvis der
> var nogen her i gruppen der kunne et link til det ? da det er jo noget

http://hjem.get2net.dk/Riallica/amortisering.htm

er din ven
vh HPA