parmesan ost
Fra : (-Peter-)

Dato : 03-01-07 17:35

hej..

gik i dag og tænkte på at jeg engang så at parmesan ost er sindssygt
billigt i italien.. så tænkte på om det ikke kan findes billigt på
nettet...

nogen erfaringer..?

/peter

Fra : Jan Boegh

Dato : 03-01-07 19:46

(-Peter-) skrev i 1167842096.643001.282070@48g2000cwx.googlegroups.com
dette:
> hej..
>
> gik i dag og tænkte på at jeg engang så at parmesan ost er sindssygt
> billigt i italien.

Billigere end herhjemme, ja - sindsygt billigt har jeg aldrig set det.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Frøperspektiv:
http://jan.boegh.net/Album/Natur/skoven/slides/2006.09.23-12.47.16.html

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 03-01-07 22:27

(-Peter-) <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

> gik i dag og tænkte på at jeg engang så at parmesan ost er sindssygt
> billigt i italien.. så tænkte på om det ikke kan findes billigt på
> nettet...

Det er ikke på nettet og ikke parmesan i streng forstand, men Irma har
en 750 grams blok af 16 måneders Grana Padano til 60 kr. Jeg synes den
er ret god til prisen.

Fra : Peter Larsen

Dato : 03-01-07 22:51

Hej Peter

Jeg har gennem en årrække taget ost hjem fra Italien til mig selv og mine
kollegaer og som nævnt, rigtig billigt er det ikke, vi giver ca. 220,- -
240,- for en "klump" på omkring 1400 gram , hvilket så giver 180,- kr kiloet
..

Du kan prøve at kigge her :

http://www.parmashop.it/

Mvh Peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 04-01-07 12:09

Ja..

Ikke billigt, men osten er nok af bedre kvalitet end den til samme pris
i dk..

mvh
peter

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-01-07 20:48

(-Peter-) skrev i 1167908949.645989.229370@11g2000cwr.googlegroups.com
dette:

> Ikke billigt, men osten er nok af bedre kvalitet end den til samme
> pris
> i dk..

Den billige kvalitet i italien er den samme som den billige, du får
herhjemme. Det er de samme producenter.

Fra : kim jensen

Dato : 06-01-07 10:12

Osted Ost ved Roskilde sælger den rigtigt jeg kan ikke huske prisen, men den
er rigtigt rigtig god. De oplyste mig at de får den direkte fra fabrikken i
Pandora.
Men det er selvfølgelig også noget af en køretur fra Fyn

mvh Kim

Fra : (-Peter-)

Dato : 04-01-07 12:10

Okay.. Lyder da rimeligt billigt.. Men bor i Odense.. og der eksisterer
irma så vidt jeg ved ikke..

/peter

Fra : HA Aalborg

Dato : 06-01-07 16:51

Hejsa..

>gik i dag og tænkte på at jeg engang så at parmesan ost er sindssygt
>billigt i italien.. så tænkte på om det ikke kan findes billigt på
>nettet...

Ulvedal Netost har jeg købt ved mange gange, de sender over hele landet,
og er super hurtige leverandører godt pakket ind osv.. og de har fantastiske
oste til rimelige priser. Også Parmasan...

http://www.net-ost.dk

Hilsen Andersen