Take That - hvor er det dog YNKELIGT!!!
Fra : Anders

Dato : 29-12-06 14:43

Hej

Lufter lige min voldsomme harme og kvalmende opkastfornæmelser over Take
That's "comeback"! Hvor er det dog ynkeligt at se på!

Jeg kan da ikke være den eneste, der sidder og ryster på hovedet, sådan rent
reflektorisk, hver gang de toner frem i reklameblokkene og vender vrangen ud
på sig selv, i et (forhåbentligt) sidste desperat forsøg, på at VRIDE de
sidste par gyldne dråber ud af en, i forvejen, voldvrædet citron!!!

Jeg mener ikke at der på nogen måde kan argumenteres for mere plads til Take
That i musikbilledet. De har haft deres era, og det var mere end nok. Nu må
det snart være slut med diverse artister og band REUNIONS, der kun har et
eneste formål: nemlig at presse de sidste håndører ud af fordums storhedstid
og nostalgiske 30-årige kvinder, der tror de kan købe sig tilbage til de
spæde 20'ere.

Nu skal vi også snart til at se Michael Jackson moonwalk'e sig ind i
historiebøgerne som manden med det fantastiske talent, der mistede
besindelsen og al form for selvrespekt...

Hvad sker der med verden!

Mvh Anders

Fra : Holst

Dato : 29-12-06 14:55

Anders wrote:

> [...]
> på sig selv, i et (forhåbentligt) sidste desperat forsøg, på at VRIDE de
> sidste par gyldne dråber ud af en, i forvejen, voldvrædet citron!!!

Du vil da vel ikke mene, at du bruger din tid på at se reklamer? Det er
godt nok ynkeligt.

Fra : Anders

Dato : 29-12-06 15:40

> Du vil da vel ikke mene, at du bruger din tid på at se reklamer? Det er
> godt nok ynkeligt.

Det er sgu svært at undgå når der er reklameblokke hvert 3. minut!

Fra : Holst

Dato : 29-12-06 15:49

Anders wrote:

> Det er sgu svært at undgå når der er reklameblokke hvert 3. minut!

Siger vist en hel del om dig.

Fra : Anders

Dato : 29-12-06 16:01

> Siger vist en hel del om dig.

Hvad snakker du om?

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 16:52

"Anders" <peberfrugt(a)@besked.com> skrev i en meddelelse

> Hvad snakker du om?

Hvor har jeg dog ondt af jer.. Tænk at bruge så meget af sin dyrebare
energi, på at brokke sig over sådan noget banalt som Take That og Reklamer..
Igonrer det dog, så går det hele meget nemmere..

Hav et godt nyt år, med massere af reklamer og Take That i radioen.. :p

MVH
Thomas H.

Fra : Max

Dato : 29-12-06 14:57

Hej Anders

> Hvad sker der med verden!

Det samme som der altid er sket, og det er vel det. Problemet
er der kun hvis man bekymre sig og tror at man kan gøre noget
ved det. F.eks. har jeg aldrig fattet at den der Michael Jackson
har solgt bare en CD, men det ændre jo kun at han har solgt en
mindre, nemlig den til mig, og det er verdenen nok totalt ligeglad
med.

--
Mvh Max

Fra : Per Hansen

Dato : 29-12-06 15:35

"Anders" <peberfrugt(a)@besked.com> mentioned this

> [...]
> vender vrangen ud på sig selv, i et (forhåbentligt) sidste desperat
> forsøg, på at VRIDE de sidste par gyldne dråber ud af en, i forvejen,

Så skulle du have set fra den koncert de har givet i Tyskland for ikke
så længe siden. Fansne er ikke nye, næ det er de samme tøser, nu kvinder
fra dengang. Forestil dig en ca. 25-30 årig kvinde stå nærmest at dåne
over dem som hun nærmest gjorde dengang hun var teenager.
Forstår godt at Williams sagde nej tak med store bogstaver til det.

--
Per Hansen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-12-06 03:42

Per Hansen skrev:

> [...]
> teenager.
> Forstår godt at Williams sagde nej tak med store bogstaver til det.

Det er sguda de samme kvinder, der står og dåner til hans koncerter.

Jeg kan godt se, at det er lidt rigeligt med de her comebacks, men det
er sgu en god popsingle, de er ude med. Trøst jer med, at vi slap for
Spice Girls.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : kautaq

Dato : 30-12-06 14:00

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Jeg kan godt se, at det er lidt rigeligt med de her comebacks, men det er
> sgu en god popsingle, de er ude med. Trøst jer med, at vi slap for Spice
> Girls.

Havde de ikke planer om at lufte trusserne igen, altså Spice Girls?

/Mike

Fra : Per Hansen

Dato : 30-12-06 14:59

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> mentioned this

> Havde de ikke planer om at lufte trusserne igen, altså Spice Girls?
>
> /Mike

Jo, men det blev ikke til noget...heldigvis.
Det skulle have været til et eller andet musikshow i England, men de
planer blev smidt i skraldespanden ret hurtigt igen.
Der lurer da godt nok lidt rygter i baggrunden stadigvæk om en muglig
reunion, men det sker nok aldrig.
Spice Girls er blevet for yt, deres sidste plade solgte kun som et
blødt fislunkent pizzaslice købte ved en bod der har fået en sur smiley.

--
Per Hansen

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 08-01-07 22:17

On 29 Dec 2006 14:35:28 GMT, Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

>Forstår godt at Williams sagde nej tak med store bogstaver til det.

Det hænger nok snarere sammen med at han, i modsætning til de andre,
har haft success i sin solokarriere. For det første har han ikke brug
for pengene, for det andet er det lykkedes ham at distancere sig fra
sin boybandfortid og en optræden i Take That sammenhæng kunne
ødelægge alt det fine arbejde.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-12-06 12:09

> [...]
>
> Lufter lige min voldsomme harme og kvalmende opkastfornæmelser over Take
> That's "comeback"! Hvor er det dog ynkeligt at se på!

Tjah de er i hvert fald blevet langhårede...

> [...]
> vrangen ud på sig selv, i et (forhåbentligt) sidste desperat forsøg, på at
> VRIDE de sidste par gyldne dråber ud af en, i forvejen, voldvrædet

Nej det er du vel ikke... Men der er andre, som f.eks. mig, der er ret
bedøvende ligeglade i betragtning af at jeg i forvejen ikke ser Boogie eller
hører særlig meget radio, da jeg får mit musik andetsteds fra. Næh hvis de
spillede musicallen Phantom of the Opera eller Necrophagist i radioen ville
jeg nok springe på.

> [...]
> har et eneste formål: nemlig at presse de sidste håndører ud af fordums
> storhedstid og nostalgiske 30-årige kvinder, der tror de kan købe sig

Når du nu er igang hvorfor så ikke svine Nik & Jay eller andre "kunstnere",
hvor image er i fokus? Det er en del af musikgenren, som desværre skal være
der sammen med så meget andet.

> Nu skal vi også snart til at se Michael Jackson moonwalk'e sig ind i
> historiebøgerne som manden med det fantastiske talent, der mistede
> besindelsen og al form for selvrespekt...

Hov hov... lad Michael være! Han har i sin storhedstid lavet ngoet af det
eneste pop, som jeg gider at høre. At nogle børns jomfruelighed så måtte
ofres er anden sag...

> Hvad sker der med verden!

Det som vi gør ved den... Jeg har altid hadet den sætning.... Det er jo ikke
verden, der gør noget, men os... Deal with it...