Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
BF2 og widescreen skærm ??
Fra : Jakob

Dato : 29-12-06 13:12

Hej

ENdnu et hardware relateret spørgsmål. Hvis jeg anskaffer mig en
widescreen lcd skærm, vil det så typisk være muligt at køre 1024 gange
768 i spil med sorte bjælker i siden ??

Jeg spørger fordi mit graffikort muligvis kan trække en 1600 gange 1000
skærm i applikationer men ikke i spil, og jeg vil da nødigt stoppe med
at game :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jan Boegh

Dato : 29-12-06 14:08

Jakob skrev i MPG.1fff24779293b39498a7aa@news.sunsite.dk dette:
> [...]
>
> Jeg spørger fordi mit graffikort muligvis kan trække en 1600 gange
> 1000 skærm i applikationer men ikke i spil, og jeg vil da nødigt

Jeg ville nok spørge i en gruppe, der omhandler spil eller hardware, hvor
det forekommer at være mere relevant end i en fotogruppe.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Frøperspektiv:
http://jan.boegh.net/Album/Natur/skoven/slides/2006.09.23-12.47.16.html

Fra : Jakob

Dato : 29-12-06 14:26

In article <4595132d$0$96514$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
spamhater@nowhere says...

> Jeg ville nok spørge i en gruppe, der omhandler spil eller hardware, hvor
> det forekommer at være mere relevant end i en fotogruppe.

ARGGGGGGGGGGGGGGGGG det var også meningen :0)

--
Venlig hilsen

Jakob