Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
BF 2 hardware spørgsmål
Fra : Jakob

Dato : 29-12-06 13:10

Da jeg har fået mulighed for at få noget brugt gear billigt vil jeg lige
høre jer om det kan bruges til bf2 som mit nuværende ikke kan trække.

Det er en pentium 4 2.8 ghz med 1 gb ram. Om muligt vil jeg smide mit
bedagede radeon 9800 i den, men kan det køre bf2 ordentligt ? Jeg ved
godt at der nok skal 1 gb ram mere i..

Men hvad med processoren kan den bruges i forhold til bf2. Hvis det er
helt galt med det grafikkort kan jeg så få et ok resultatet med en 2.8
pentium 4 med nyerere grafikkort og 2 gb ram iforhold til bf2 ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-06 23:04

> [...]
> helt galt med det grafikkort kan jeg så få et ok resultatet med en 2.8
> pentium 4 med nyerere grafikkort og 2 gb ram iforhold til bf2?

Sagtens, mine erfaringer er at BF2 kræver mere af grafikkort og RAM end af
CPUen! :)

Lige nu kører jeg selv BF2 på en Athlon XP Mobile overclocked til 2,083 GHz
(ca. 2800+ vistnok) med 768 MB RAM og et Radeon 9700 Pro!

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-06 23:06

> [...]
GHz
> (ca. 2800+ vistnok) med 768 MB RAM og et Radeon 9700 Pro!

Øhhh, overså helt at du havde postet i FOTO gruppen! - Kan du så komme ud
her fra med den slags ;)

Brian

Fra : ksk

Dato : 30-12-06 01:13

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> GHz
>
> Øhhh, overså helt at du havde postet i FOTO gruppen! - Kan du så komme ud
> her fra med den slags ;)
>

> Brian

han skulle vel bare test om han låg i NRE kill filter
KsK

Fra : Jakob

Dato : 30-12-06 15:27

In article <hailh.99$dM2.71@news.get2net.dk>, 61678029@mob1il.dk says...

> han skulle vel bare test om han låg i NRE kill filter
> KsK

He he nej, jeg fjernede straks det oprindelige indlæg men kunne ikke
gøre noget ved Jans reply så derfor lever den videre.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jan Boegh

Dato : 30-12-06 18:14

Jakob skrev i MPG.2000959f7b6389ed98a7b8@news.sunsite.dk dette:

> He he nej, jeg fjernede straks det oprindelige indlæg men kunne ikke
> gøre noget ved Jans reply så derfor lever den videre.

Verden er pudsig - jeg kan nemlig ikke se mit reply herfra!
Er der en afrydder på færde?

vh
Jan