Kokosis opskrift søges
Fra : egpnews@hotmail.com

Dato : 29-12-06 11:55

Hej NG

På "bestilling" til nytårs aften er jeg blevet bedt om, at lave
kokois med "rigtig" kokos! Har i et bud på en god/gennem prøvet
opskrift?

På hånd mange tak
Erik

Fra : Padre

Dato : 29-12-06 13:21

Kokosis

5 æggeblommer

½ liter piskefløde

½ liter mælk

250 gram sukker

1 dåse cream of coconut

Fløde, æggeblommer og sukker blandes og opvarmes til creme. Mælk og cream of
coconut tilsættes, det afkøles og fryses.

Fra : (-Peter-)

Dato : 29-12-06 17:08

hvor stor er dåsen med kokos "cream"?

/peter

Fra : Padre

Dato : 29-12-06 18:42

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote in message

hvor stor er dåsen med kokos "cream"?

Aha - ikke noget dårligt spm.

Jeg bruger Coco Lopez cream of coconut, 425 gram. De har den jævnligt i
Metro og engang i mellem på tilbud i Netto, så når jeg ser den, køber jeg et
lager. Lige nu har jeg kun én dåse tilbage

http://www.cocolopez.com/cream.html

--

Padre
Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,