Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket kort til Olympus FE 190
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 28-12-06 19:29

Har via denne side:
http://www2.olympus.dk/consumer/29_FE-190_Accessories.htm
fundet ud af hvad jeg skal bruge.

MEN

Dette kort:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=XD1GB%2D654&GroupGuid=4030&SelectedGroup=4030
263 kr.

Er det det samme som dette kort:
http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=2312&MenuItemID=197
319 kr.

Som så er det samme som dette:
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=2666&catid=325&Oprindelse=EDBPriser
350 kr.

Og hvad er egentlig forskellen på M og H kort?

hamselv herfra

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 28-12-06 20:40

hamselv (dkmc) skrev:
> Har via denne side:
> http://www2.olympus.dk/consumer/29_FE-190_Accessories.htm
> fundet ud af hvad jeg skal bruge.

Så vidt jeg lige kan se, er 1 forskelligt fra 2 og 3, 2 og 3 er samme kort.

1

> [...]

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=2666&catid=325&Oprindelse=EDBPriser

> Og hvad er egentlig forskellen på M og H kort?

Det skriver de lidt om her:
<http://www2.olympus.dk/consumer/198_1GB_High_Speed_xD-Picture_Card.htm>,
jeg har ikke selv Olympus, så nærmere detaljer må du få fra andre hvis
du skal bruge det.

Det er i øvrigt et indkøbsspørgsmål, så du kan med fordel bruge
dk.fritid.foto.indkoeb næste gang du har et spørgsmål af den type.

Mvh

Jesper Brunholm

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-12-06 20:48

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg lige kan se, er 1 forskelligt fra 2 og 3, 2 og 3 er samme
> kort.

Skal nok passe, link 1 er til et XD kort som bl.a. gør Olympus i stand til
sammen med Olympus softwaren at lave panorama, altså at sætte/klippe
billeder sammen.

--
MVH Hans

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-12-06 11:37

Hans L. Jørgensen wrote:

> Skal nok passe, link 1 er til et XD kort som bl.a. gør Olympus i
> stand til sammen med Olympus softwaren at lave panorama, altså at
> sætte/klippe billeder sammen.

Og forskellen på M og H kort er hastigheden. H er de "hurtige" og M er de
MegaLangsomme.
Køb et H kort, lige gyldigt hvor meget det end koster ekstra.. Farten på M
kort er så sløv :(

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 29-12-06 19:06

Anders Houmark skrev:
> [...]
> MegaLangsomme.
> Køb et H kort, lige gyldigt hvor meget det end koster ekstra.. Farten på M

For sartarn marnd, sikke meget man skal huske.
NÅ, men så må jeg jo lige søge lidt anderledes

hamselv herfra

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 29-12-06 19:04

Hans L. Jørgensen skrev:
> Skal nok passe, link 1 er til et XD kort som bl.a. gør Olympus i stand til
> sammen med Olympus softwaren at lave panorama, altså at sætte/klippe
> billeder sammen.

Ja det har jeg jo ikke lige så meget brug for, bare jeg kan tage
billeder så er jeg tilfreds

hamselv herfra

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 29-12-06 19:02

Jesper Brunholm skrev:

> Det er i øvrigt et indkøbsspørgsmål, så du kan med fordel bruge
> dk.fritid.foto.indkoeb næste gang du har et spørgsmål af den type.
> Jesper Brunholm

Johhh, den havde jeg ikke lige set.
Så kigger jeg lidt der også

hamselv herfra