Film at se frem til:
Fra : Zeki

Dato : 27-06-01 11:57

Smag og behag, men her er hvad jeg personligt ser frem til :

'The Score'. Premiere efterår 2001. Drama. Instr: Frank Oz. Med Marlon
Brando, Robert De Niro, Edward Norton.
http://us.imdb.com/Title?0227445

'Oceans eleven'. Premiere efteråret 2001.Action, drama. Instr: Steven
Soderberg. Med George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon, Julia Roberts
http://us.imdb.com/Title?0240772

'Collatoral Damage'. Premiere efteråret 2001. Action. Instr: Andrew Davis.
Med Arnold Schwarzenegger
http://us.imdb.com/Title?0233469

'Avenging Angelo'. Premiere efteråret 2001. komedie, action. Instr: Martin
Burke. Med Sylvester Stallone, Anthony Quinn, Andy Garcia
http://us.imdb.com/Title?0275947

'The Salton sea'. Premiere efteråret 2001. Thriller. Instr:D.J. Caruso. Med
Val Kilmer
http://us.imdb.com/Title?0235737

'Heist'. Premiere efteråret 2001. Thriller. Instr: David Mamet. Med Gene
Hackman, Danny De Vito
http://us.imdb.com/Title?0252503

'Bandits'. Premiere efteråret 2001. Thriller, drama. Instr: Barry
Levingston. Med Bruce Willis, Billy Bob Thornton
http://us.imdb.com/Title?0219965

'Windtalkers'. Premiere december 2001. Krig. Instr: John Woo. Med Nicolas
Cage, Christian Slater
http://us.imdb.com/Title?0245562

'Vanilla Sky'. Premiere december 2001. Thriller, drama. Instr: Cameron
Crowe. Med Tom Cruise, Kurt Russel
http://us.imdb.com/Title?0259711

'Lord of the rings'. Premiere 21.december. Eventyr. Instr:Peter Jackson. Med
Elijah Wood, Liv Tyler
http://us.imdb.com/Title?0120737

'Matrix: Reloaded'. Premiere foråret 2002. Action. Instr:Andy Warschowski.
Med Keanu Reeves
http://us.imdb.com/Title?0234215

'Insomnia'. Premiere foråret 2002. Thriller. Instr:Chris Nolan. Med Al
Pacino, Robin Williams
http://us.imdb.com/Title?0278504

'Star Wars´- episode II'. Premiere foråret 2002. Sci-fi. Instr: George
Lucas. Med Ewan McGregor, Samuel Jackson, Christoper Lee
http://us.imdb.com/Title?0121765

'Once upon a time in Mexico'. Action, drama.Premiere foråret 2002. Instr:
Robert Rodriguez. Med Antonio Banderas, Mickey Rourke, Johnny Depp
http://us.imdb.com/Details?0285823

'Spiderman'. Premiere foråret 2002. Action. Instr: Sam Raimi.Med Tobey
MacGuire, Willem Dafoe
http://us.imdb.com/Title?0145487

'The Hunted'. Premiere foråret 2002. Thriller. Instr: William Friedkin. Med
Tommy Lee Jones, Benicio Del Toro
http://us.imdb.com/Title?0269347

'Gangs of New York'. Premiere foråret 2002. Gangster, drama. Instr: Martin
Scorsese. Med Leonardo De Caprio, Daniel Day-Lewis
http://us.imdb.com/Title?0217505

'The Road to Perdition'. Premiere 2002. Drama, gangster. Instr: Sam Mendes.
Med Tom Hanks, Paul Newman, Jude Law.
http://us.imdb.com/Title?0257044

'K-19 The Widowmaker'. Premiere 2002. Thriller. Instr: Kathryn Bigelow. Med
Harrison Ford, Liam Neeson
http://us.imdb.com/Title?0267626

'Minority Report'. Premiere sommer 2002. Sci-fi action. Instr: Steven
Spielberg. Med Tom Cruise, Meryl Streep
http://us.imdb.com/Title?0181689

'Hart's war'. Premiere sommer 2002. Drama, Krig. Instr: Gregory Hobbit. Med
Bruce Willis
http://us.imdb.com/Title?0251114

'Showtime'. Premiere 2002. Komedie. Instr: Tom Dey. Med Eddie Murphy, Robert
De Niro
http://us.imdb.com/Title?0284490

'Kill Bill'. Premiere 2002. Action, komedie. Instr: Quentin Tarantino. Med
Warren Beatty, Uma Thurman
http://us.imdb.com/Title?0266697

Zeki

Fra : -= Buster =-

Dato : 27-06-01 21:13

Daaaaaaamn jeg glæder mig.

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 27-06-01 21:48

"-= Buster =-" <Buster78@mail.com> skrev:
> Daaaaaaamn jeg glæder mig.

Jeg glæder mig da også.
Især de 2 kommende Matrix film, kan fremkalde glæde i min spæde drengede
krop!

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-06-01 07:51

"R.A.Nielsen." wrote:

> Jeg glæder mig da også.
> Især de 2 kommende Matrix film, kan fremkalde glæde i min spæde drengede
> krop!

jup også her, men de har ikke premiere foråret 2002 som han skriver, men
starter først i USA den 25 December 2002, så vi kommer til at vente lidt
endnu.
Med venlig Hilsen
Lars

Fra : David Schjelde

Dato : 28-06-01 08:39

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> wrote in message
> Smag og behag, men her er hvad jeg personligt ser frem til :

[snip] en samling fede film. (Har du ferie Zeki - først den ypperlige PH
anmeldelse (den ligger nr. 1 på min list eover bedste indlæg i denne NG
igennem de sidste måneder) og nu denne liste).

Nå men jeg ville lige tilføje et par som jeg også ser meget frem til:

"Planet of the Apes "
Premiere 2001
Instruktion: Tim Burton
Medvirkende: Mark Wahlberg, Tim Roth, Helena Bonham Carter, Michael Clarke
Duncan, Kris Kristofferson
http://us.imdb.com/Title?0133152

"Jay and Silent Bob Strike Back"
Premiere 2001
Instruktion: Kevin Smith
Medvirkende: Jason Mewes, Kevin Smith, Renée Humphrey, Ben Affleck, Shannen
Doherty, Matt Damon
http://us.imdb.com/Title?0261392

David

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-06-01 11:00

"David Schjelde"
> [...]
> Instruktion: Kevin Smith
> Medvirkende: Jason Mewes, Kevin Smith, Renée Humphrey, Ben Affleck, Shannen

Århh, det er bare dig og hende Shannen Doherty. Ja-ja, indrøm det bare!

--
Peter Brandt Nielsen
Integrity. Knowledge. Courage.

Fra : David Schjelde

Dato : 28-06-01 14:13

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> "David Schjelde"
Shannen

> Århh, det er bare dig og hende Shannen Doherty. Ja-ja, indrøm det bare!

Arrrrggghhhhhh jeg indrømmer!!!!!!! Hun hendes sublime talent bjergtager
mig. Jeg er som tryllebundet når hun åbner munden og lader de instuderede
replikker flyde som honning.

En brødbetynget David

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 28-06-01 12:02

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> writes:

> Smag og behag, men her er hvad jeg personligt ser frem til :

Eller hvad med 'Moulin Rouge':
http://us.imdb.com/Title?0203009

Kan det passe den ikke kommer i biograferne herhjemme?

Jeg kunne ikke finde noget!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-06-01 23:12

"Thomas Jespersen"
> Eller hvad med 'Moulin Rouge':
> http://us.imdb.com/Title?0203009
>
> Kan det passe den ikke kommer i biograferne herhjemme?

Nej, men den kommer først til efteråret.

Fra : Kas

Dato : 29-06-01 11:51

Hey! Hvad med AI: http://us.imdb.com/Title?0212720?

For dælen, jeg glæder mig til den film. Se bare

Mvh. Kas

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-06-01 16:43

> 'Collatoral Damage'. Premiere efteråret 2001. Action. Instr: Andrew Davis.
> Med Arnold Schwarzenegger
> http://us.imdb.com/Title?0233469

Er der stadig folk der ser frem til en Arnold film???

Tenz.

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 29-06-01 21:22

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> skrev:

> Er der stadig folk der ser frem til en Arnold film???

Ja, for det kan KUN gå den rigtige vej nu!

--
Venlig hilsen: Rasmus.