Hej Morten
Morten Lind wrote:
> Morten Lind <forogefternavn@macintoshUDENINTOSH.com> wrote:
>> Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:
>>> Prøv at hente demo-versionen af StuffIt Deluxe 11 og installer den. -
>>> Den vil jo virke i fuld ver. i 30 dage. Når du har åbnet programmet,
>>> vælg så 'register' og indtast det reg.nr., der står på den
>>> email-faktura, du har fået fra Allume.
>>>
>>> Jeg har ikke været ude for noget med min egen Deluxe 9, udover at opd.
>>> til 9.0æ.2 ikke vil lade sig åbne. Installeren quitter bare uden videre,
>>> og Allume gider åbenbart ikke svare på problemet, selvom det nu er flere
>>> måneder siden, jeg skrev til dem...
>>>
>>> Morten Lind wrote:
>>>> Hej.....har just opgraderet min StuffIt Deluxe 10 til version 11, men
>>>> den afleverer kun gratisversionen af StuffIt Expander - jeg har skrevet
>>>> til Digitalriver, men der er nok juleferie - har nogle af Jer været ude
>>>> for det samme?
>>
>> Sjovt nok fik jeg selv den idé igår, men jeg gad ikke indtaste alle mine
>> oplysninger igen, men da du også har fået ideen, er vi to, og så gør jeg
>> det imorgen
>
> OK.....de fik samtlige oplysninger igen, incl. kreditkortoplysningerne,
> men det er det samme, Erik.
>
> Diskbilledet _hedder_ StuffIt Deluxe 11, men indeholder StuffIt
> Expander
Så er der da noget helt galt med installeren.
> Man skal fortryde sin demo-version, hvis ikke de skal trække 80$ om
> tredive dage, men jeg fandt jo ikke ordrenummeret på en demo særligt
> vigtigt, så nu kan jeg ikke fortryde, for hvis jeg beder dem spore mit
> ordrenummer, skal de have de fem sidste cifre i kreditkortnummeret, og
> så sporer de mit køb af opgraderingen fra 10 til 11.
Ja, de skal bruge disse cifre, ellers kan de ikke spore dig i systemet.
- Dit 'kundenummer' _er_ de fem cifre - ikke særlig sikkert tør vist
siges... - Men uanset, om du har købt en ver. 11 til opg.pris, så har de
sendt en mail med både ordrenummer og serienummer. - Det gjorde de
ihvertfald, da jeg opg. fra 9 til 10.
> Jeg synes, de gør tingene meget besværlige, så i morgen standser jeg
> betalingerne til Allume/Smit/DigitalRiver, or whatever, formerly known
> as Aladdin
DigitalRiver er ikke Aladdin/Alume, men et handelsselskab, som flere
mindre softwarefirmaer benytter / har benyttet sig af. - Vi har også hos
Nisus brugt DigitalRiver, men det gør vi ikke mere pga. sløseri og
dårlig kundeservice. - Så jeg vil klart anbefale at købe direkte hos
softwarefirmaet selv - også selvom det skulle være lidt dyrere, hvilket
det ofte er. DR ligger som regel $5-10USd under, hvad Alume selv skal
have...
> Derefter gensender jeg min mail med mit spørgsmål og pointerer, at jeg
> vil tilbageholde betalingen, til jeg får et svar.
>
> Min sjette sans og mine kvindelige hormoner siger mig, at det lige
> akkurat kan nåes i morgen.
Du kan gøre det lige her og nu ved at ringe til din banks servicetelefon
og spærre for træk til det firma, så du behøver ikke vente til i morgen...
> Et velsignet nyt år til hele gruppen fra
Og det samme herfra.
mvh. Erik Richard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KMLDenmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>
*Music Recording, Editing & Publishing - Also Smaller Quantities
*Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
*Nisus - The Future in Text & Mail Processing <
http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~