Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket camera skal jeg købe?
Fra : MMZZ

Dato : 27-12-06 13:09

Jeg bruger mit nuværende kamera rigtig meget. Jeg er glad for det, men der
er et par ting jeg kunne tænke mig, at det var bedre til. Mit kamera er et
Canon Power Shot A 310, 3.2 mega pixels.
Jeg kunne tænke mig, at mit nye kamera skulle være hurtigere, når jeg bruger
bliz og det skal være bedre til at zume ind.
Med v. hilsen M

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-06 13:21

MMZZ skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> når jeg bruger bliz og det skal være bedre til at zume ind.
> Med v. hilsen M

Prøv i den rigtige gruppe, der hedder:

Og lige et tip - det hedder zoome

Jan

Fra : MMZZ

Dato : 27-12-06 13:28

> Prøv i den rigtige gruppe, der hedder:

> Og lige et tip - det hedder zoome
>
> Jan

Hvor ER du dygtig! ! ! Men har du også kendskab til hvilket kamera der er
bedre til at ZOOME og er hurtigere, end det jeg har. Og måske til en
rimelig pris. (Ca. 4000 kr)
Med v.hilsen M

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 27-12-06 15:30

On Wed, 27 Dec 2006 13:27:47 +0100, MMZZ wrote:

> Hvor ER du dygtig! ! ! Men har du også kendskab til hvilket kamera der er
> bedre til at ZOOME og er hurtigere, end det jeg har. Og måske til en
> rimelig pris. (Ca. 4000 kr)
> Med v.hilsen M

Prøv at spørge i dk.fritid.foto.indkoeb.

Og et godt råd til dig - lad være med at komme med den slags udtalelser.
Det gør bare at der ikke er nogen der gider svare dig.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 70 - 200 f/2.8L IS USM

Fra : Lars O.

Dato : 27-12-06 16:09

MMZZ skrev:

> Hvor ER du dygtig! ! ! Men har du også kendskab til hvilket kamera der er
> bedre til at ZOOME og er hurtigere, end det jeg har. Og måske til en
> rimelig pris. (Ca. 4000 kr)
> Med v.hilsen M

Der er vel ingen grund til at blive fornærmet. Jan gav dig to gode tips.
Du fik både den rigtige gruppe og den korrekte stavemåde.

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-06 16:58

Lars O. wrote:

> Der er vel ingen grund til at blive fornærmet. Jan gav dig to gode
> tips. Du fik både den rigtige gruppe og den korrekte stavemåde.

Det ligner ikke noget at kommentere andres stavefejl.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-06 17:21

Kim Frederiksen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Det ligner ikke noget at kommentere andres stavefejl.

Nej - deciderede stavefejl bør man ikke kommentere - ikke alle
staver lige godt - og der skal være plads til alle.

Men her hvor det skal bruges til videre søgning på "zoome" - der
vil det være en hjælp til at komme videre, at man ved, at det
ikke hedder "zume"

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Hans

Dato : 27-12-06 17:29

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Det ligner ikke noget at kommentere andres stavefejl.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Nej. Lad os fastholde den socialdemokratiske model, så alle bliver ved med
at være lige ukloge. Tænk, hvis der er en enkelt eller to, der kan stave
blot nogenlunde korrekt.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-06 17:29

MMZZ skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvor ER du dygtig! ! !

Ja da

Og nej - deciderede stavefejl bør man ikke kommentere - ikke alle
> [...]

> kamera der er bedre til at ZOOME og er hurtigere, end det jeg
> har. Og måske til en rimelig pris. (Ca. 4000 kr)

Jeg ville kigge på Fuji Finepix S9500 - det opfylder dine behov -
men fylder en hel del.

Men igen - prøv at kigge/spørge i den rigtige gruppe.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard