openoffice/x11
Fra : henrik

Dato : 27-12-06 12:45

Hej

På min nye imac 24" har jeg installeret openoffice, men programet kan
ikke åbne. Det meddeler at X11 ikke er installeret. Når jeg så vil
installere X11 påstår dyret at nyeste X11 erinstalleret. Jeg kan ikke
huske at have haft samme problem på mmin gamle G3'er. Skal man
foretage sig noget med X11, andet end at indstallere.

mvh.

henrik hyre

Fra : Lyrik

Dato : 27-12-06 13:02

Den 27.12.2006 kl. 12:44 skrev henrik <hhj@mail-online.dk>:

> [...]
> huske at have haft samme problem på mmin gamle G3'er. Skal man
> foretage sig noget med X11, andet end at indstallere.

++++++++++++++++
Jeg har ikke prøvet den. Jeg valgte neoOffice specielt udformet til Mac
Intel. Den virker perfekt.:
http://www.planamesa.com/neojava/en/download.php

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : henrik

Dato : 27-12-06 13:21

henrik skrev:
> [...]
> huske at have haft samme problem på mmin gamle G3'er. Skal man
> foretage sig noget med X11, andet end at indstallere.

Har fundet ud af det. Man skal bruge installations-cd'en, og ikke den
version der kan downloades

mvh.

henrik hyre