"Kent Glerup" <kentYEAH@glerup-olesenRIGHT.dk> skrev i en meddelelse
news:uiq5p2ptqnrst22u8cap2s6mgct8q3rk5g@4ax.com...
> On Wed, 27 Dec 2006 16:05:42 +0100, "Johnny" <virker@ikke.dk> wrote:
>
>>Jeg vil nu ikke lige sige at mine er slidte, men derimod er de "ætset" væk
>>af hudfedt. Tallene forsvinder stille og roligt med tiden.
>>Min fon er godt nok 3½ år gammel og er nu begyndt med at den ikke kan
>>finde
>>basen.
>>Så må der en tænd og sluk af strømmen til. Så kan den lidt igen.
>
> Er den opdateret?
Telefonen er blevet opdateret for 1½ år siden
> Hvad mener B&O om problemet?
Har ikke talt med B&O, da jeg ikke regner med at få noget ud at det. Den er
jo over 2 år gammel og uden for reklamationstid.
>
>>Jeg synes at det er meget skuffende, at B&O ikke har lavet et bedre
>>produkt,
>>med den pris der betales og med det rygte B&O normalt har for deres
>>produkter.
>
> Der vil altid være defekte enheder i en produktionsserie. Det kan selv
> den bedste kvalitetskontrol ikke forhindre. Jeg synes det er et meget
> spinkelt grundlag du dømmer produktet på!
> Inklusive vores egen har vi 4 styk Beocom4 i omgangskredsen. Det er
> kun vores der har været lidt med, hvilket blev løst med en firmware
> opdatering (gratis, klaret på 4 arbejdsdage).
Vi har 2 beocom4 og begge har været nødt til at være sendt ind til
opdatering.
> Da jeg har et 4 gange så stort grundlag at konkludere på, kan jeg med
> ro i sindet udråbe Beocom4 til at være et fremragende produkt som B&O
> kan være endog meget stolt af
Jeg har også Beocom 6000 og det er absolut et meget bedre produkt og det vil
jeg holde mig til i fremtiden.
Johnny