champignon med hvidløg
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-12-06 20:48

Hejsa

jeg har engang fået et sted ( husker bare ikke hvor ) sådanne store
champignon med noget hvidløg halløj i. Har søgt på nettet uden held, så er
der nogen herinde der kender noget til sådanne slagt?

På forhånd tak

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : mcloud

Dato : 26-12-06 22:25

Hej
Prøv at fjerne stilken fra store champignon og fyld dem med hvidløgsost og
smid dem så 10 minutter i ovnen .
De kan også gratineres med revet ost.

Mums
mvh mcloud

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:45917c67$0$49201$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Jette

Dato : 27-12-06 12:20

Provencalske champignon smager vildt godt. Det er eksklusivt tilbehør til
f.eks. en bøf. Jeg har en opskrift jeg kan finde frem, ellers kan du bruge
en opskrift fra nettet her
http://www.madabc.dk/madabc-dk/index.aspx?id=10&dbg=85c62dd8-6e94-4e16-9a65-2f907166757e&cat=65
Jeg ville dog udelade tomaterne.

Hilsen Jette