Nytårsmenu : hovedret tournedos men hvilke~
Fra : Thomas

Dato : 26-12-06 10:53

Hej NG

Der plejer at komme rigtige gode forslag herinde så jeg vil forsøge mig igen
;)

Jeg skal lave mad til 4 personer, så jeg har tænkt på at portionsanrette
tournedos'er

Men hvad kan man anrette med ? udover et par babymajs, så løber min fantasi
tør. Planen er at lave en form for sherrysovs til og enten hasselbach
eller bådkartofler. Men når det kommer til det sunde og det der gerne
skulle pynte en nytårsanretning op, så er jeg helt blank

Mvh

Thomas

Fra : Max

Dato : 27-12-06 12:48

Hej Thomas

> Jeg skal lave mad til 4 personer, så jeg har tænkt på at
> portionsanrette tournedos'er

Jeg har et billede af en opskrift jeg brugte med suces sidste år,
det er Svampepanerede turnedos på spinatbund med pebersauce
og kartoffelreder. Du kan kikke den her

http://www.sandcastle.dk/Billeder/Opskrift.jpg

--
Mvh Max

Fra : Thomas

Dato : 27-12-06 19:11

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har et billede af en opskrift jeg brugte med suces sidste år,
> det er Svampepanerede turnedos på spinatbund med pebersauce

hm..... jeg mener bestemt ikke at min forespørgsel gik på at få tænderne sat
i vand......... ;)

lækkert lækkert lækkert......... jeg har dog lige tvistet min nytårsret
til helstegt oksemørbrad istedet for tournedos, men det her skal da
absolut prøves på et andet tidspunkt....... jeg regner med at de svampe er
nemme at fremskaffe ? jeg roder nemlig ikke i svampe til hverdag (kan fx
ikke fordrage champignons) men de få retter med svampe, jeg har fået i mit
liv , fx svampesuppe, dog har spillet 100 %

mvh

Thomas

Fra : Max

Dato : 27-12-06 20:12

Hej Thomas

> hm..... jeg mener bestemt ikke at min forespørgsel gik på at få
> tænderne sat i vand......... ;)

Jeg beklager at jeg vækkede den gode appetit :)

> her skal da absolut prøves på et andet tidspunkt....... jeg regner
> med at de svampe er nemme at fremskaffe ? jeg roder nemlig ikke i

Ja, de tørrede svampe kan købes i Føtex og andre supermarkeder.

--
Mvh Max