Liste over Robbie Williams koncerter DK
Fra : Peter G

Dato : 25-12-06 23:06

For at afgøre et væddemål efterspørger jeg en liste over hvor og
hvornår Robbie Williams har givet (solo)koncerter i DK. Er der nogen der
kan være behjælpelig med at fylde den ud.

Jeg har:
6/7. juli 2006, Parken
25. juli 2003, Parken

Der må da være andre?

--
Regards, Peter

Fra : Karina

Dato : 25-12-06 23:27

> Jeg har:
> 6/7. juli 2006, Parken
> 25. juli 2003, Parken
>
> Der må da være andre?

Han spillede en intimkoncert i Horsens for nogle år siden.. Kan ikke
huske den præcise dato, men et hav af kendisser valfartede dertil, og
koncerten blev vist på TV.

Mvh
Karina

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-06 00:53

"Peter G" <lokomotivation@gmail.com> wrote in message

> [...]
> hvornår Robbie Williams har givet (solo)koncerter i DK. Er der nogen der
> kan være behjælpelig med at fylde den ud.

Så vidt jeg husker spillede han også på Roskilde i 2005 tror jeg det var.

Fra : Karina

Dato : 26-12-06 13:51

> Så vidt jeg husker spillede han også på Roskilde i 2005 tror jeg det var.

Åh, ja - Roskilde Festival... Robbie var med 2. juli 1999 og 30. juni 2001.

Mvh
Karina

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-12-06 20:59

1/12-2002, Horsens Ny Teater.

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Peter G

Dato : 27-12-06 13:14

"rosenauer.dk" <martinFJERNDETTE@rosenauer.dk> writes:

> 1/12-2002, Horsens Ny Teater.
>
> /Martin Rosenauer
> http://rosenauer.dk

Med din og Karinas hjælp tror jeg vi fik fat i dem alle.

Jeg siger tak og kan hermed indkassere et styks gevinst i form af en
offentlig karaoke-optræden med "Angels" af taberen.

--
Regards, Peter

Fra : Lars Petersen

Dato : 27-12-06 17:09

"Peter G" <lokomotivation@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Med din og Karinas hjælp tror jeg vi fik fat i dem alle.

Han har også spillet i enten Forum eller KB-Hallen i København. Der er klip
fra den koncert på dokumentaren "Nobody Someday".

/Lars

Fra : cj

Dato : 07-01-07 21:09

Det var i KB- Hallen, og det har han vist gjort et par gange...

Så han har vel spillet her 7-8 gange

CJ