Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
MS GroupShot - sammesætte flere billeder
Fra : Per Falkjær

Dato : 24-12-06 10:47

De fleste billeder jeg tager er portrætter af enkeltpersoner eller med
flere. Ofte står jeg i den situation, at jeg har et billede, hvor den
ene person er perfekt, mens den anden lukker øjnene og på det andet
billede naturligvis omvendt

Ville det ikke være dejligt, om man kunne tage det bedste fra hvert af
billederne og sammemsætte det til det bedste af dem alle?

Det har du måske prøvet i Photoshop, men så har du sikkert også prøvet,
at øjnene eller næsen ikke helt passer.

Ved hjælp af ganske få klik med musen er dette nu muligt - det er ren magi!

Prøv at se denne instruktive video (også med andre anvendelsesormåder:

http://grail.cs.washington.edu/projects/photomontage/

Selve produktet er kun på 1.3 MB og fåes gratis, hvis du har en gyldig
licens til Windows:

http://research.microsoft.com/projects/GroupShot/

Jeg bruger Windows, og programmet se ikke helt ud som på videoen, men
det virker perfekt.

Glædelig jul til alle
mvh - Per

Fra :    ab©

Dato : 24-12-06 12:36

"Per Falkjær" <pefa_FJERN@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Selve produktet er kun på 1.3 MB og fåes gratis, hvis du har en gyldig
> licens til Windows:

Mon det ikke også virker på en kopi ? /

ab©

--