Slægten og idealerne
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 22:37

Alt om den Knockelske slægt i Nørre Usseldrup og Klamhuse:
http://www.landsbytossen.dk/Sl%E6gten%20og%20idealerne.htm
--
Venlig hilsen og God jul til alle
Kurt Hansen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 24-12-06 10:51

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle-dk> skrev i en meddelelse
> Alt om den Knockelske slægt i Nørre Usseldrup og Klamhuse:
> [...]
------------
Hmmm: Jeg fik
"The page cannot be found."
Men god jul alligevel.
Flemming 4220

Fra : Finn Rune Jensen

Dato : 24-12-06 11:01

Prøv

http://www.landsbytossen.dk

den virker

god jul til alle

Finn Rune Jensen

www.finnrune.dk

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle-dk> skrev i en meddelelse
> ------------
> Hmmm: Jeg fik
> "The page cannot be found."
> Men god jul alligevel.
> Flemming 4220

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hvornum

Dato : 27-12-06 01:41

Finn, du kan da ikke mene at vi skal grine?
Den side skal vist gemmes til nytårs aften, så kan der være en mulighed for
et godt NYTÅR's grin...

Fed side mvh
Max Hvornum

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 17:30

Den 24-12-2006 kl. 10:50 skrev Flemming Svendsen:

> "Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle-dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm: Jeg fik
> "The page cannot be found."

Hmmm, ikke at det er vigtigt, endsige livet om at gøre, men det undrer mig
lidt at det ikke virker. I hvilken browser?

Filen hedder vel oprindeligt "Slægten og idealerne.htm", men æ'et og
mellemrummene bliver konverteret til valide tegn, så adressen skulle
faktisk virke. Hmmm ...

Nå, men god jul alligevel
--
Venlig hilsen