beermachine
Fra : Kari Eiffert

Dato : 23-12-06 08:55

Hej

Overvejer at give kæresten sådan en her til fødselsdag:
http://www.masl.dk/9698ed8b

Er der nogen her der har erfaringer med den? For så vil jeg da gerne høre om
det

Mvh kari

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 23-12-06 10:23

Der er noget lignende inde på vores hjemmeside.
www.haandbrygforum.dk
Men jeg syntes, at det er mere værd at købe noget rigtig bryggrej,
de har vist nok et billigt sæt ved vejers.

Jens

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 23-12-06 10:32

> [...]
> http://www.masl.dk/9698ed8b
>
> Er der nogen her der har erfaringer med den? For så vil jeg da gerne høre

det der er noget skrammel der ikke er noget værd og deres beermixws er også
alt for dyre. Køb et begyndersæt og et beerkit her: www.beerkits.dk . Det
er bedre og billigere
selvom det ikke ser så smart ud og ikke har så smart et navn.
Beermachine er jo bare en plasticspand på 10-15 liter selvom det ser ud af
mere på billerderne.

Steen.
Jakobsen´s bryghus

Fra : Kari Eiffert

Dato : 23-12-06 12:41

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> skrev i en meddelelse

> [...]
> selvom det ikke ser så smart ud og ikke har så smart et navn.
> Beermachine er jo bare en plasticspand på 10-15 liter selvom det ser ud af

Sørens også at det er skrammel Jeg er ikke sikker på han har mod på at
skulle til at lave det helt fra bunden. Og det skal man jo lige præcis ikke
med denne her.
Men egentlig var det vel også for godt til at være sandt.
Tror jeg finder noget andet så, for har ikke lyst til at se mit bryggers
blive lavet om til et bryggeri

Tak for svar fra jer begge.

Mvh Kari

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 23-12-06 17:17

> [...]
> Men egentlig var det vel også for godt til at være sandt.
> Tror jeg finder noget andet så, for har ikke lyst til at se mit bryggers

Han behøver ikke at lave det fra bunden af. Det eneste der er forskellen er
brygbeholderen og flaskerne. Man kan købe masser af beerkits der er nemme at
brygge.
Kig på beerkits hjemmeside. Forskellen er bare at det er bedre og billigere
det du køber der.
Og, jeg har ikke noget med dem at gøre bortset fra at jeg har købt noget hos
dem.

Steen.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 23-12-06 18:24

> [...]
> billigere
> det du køber der.
> Og, jeg har ikke noget med dem at gøre bortset fra at jeg har købt noget

Ok kigger lige på det igen, og denne gang tager jeg lige min bror i hånden.
Han ved nemlig meget mere om øl og den slags end mig. Men der skal så heller
ikke så meget til
Men tak for gode råd i hvert fald

Mvh Kari