Mumgaard
Fra : Evald Jönsson Adamse~

Dato : 22-12-06 18:19

Jeg har fået kopi af et billede af fotograf Tønnies, Aalborg.
Billedet er bestil af Anna Adamsen, og adressen er Mumgård - året er 1890
Hvad kan dette Mumgård være - en gård - stednavn ?
Jeg går ud fra at det er fra Aalborg -området.
Er der et godt bud ??
Glædelig jul
Med venlig hilsen
Evald Jönsson Adamsen
adamsen@klarupnet.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 22-12-06 21:17

Evald Jönsson Adamsen wrote:

> [...]
> Hvad kan dette Mumgård være - en gård - stednavn ?
> Jeg går ud fra at det er fra Aalborg -området.

I would ask a librarian in Aalborg ot telpehone the Lokalarkiv

Hugh W

--

a wonderful artist in Denmark
http://www.ingerlisekristoffersen.dk/

Beta blogger
http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

old blogger GENEALOGE
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Gert Krabsen

Dato : 22-12-06 21:38

> [...]
> Hvad kan dette Mumgård være - en gård - stednavn ?
> Jeg går ud fra at det er fra Aalborg -området.

Ifølge stednavnebasen er der et Mumgård i Vedsted sogn, Hvetbo Herred..

mvh

Krabsen