Den tredie kusine ?
Fra : News TeleDK

Dato : 22-12-06 15:00

Vi er to kusiner der efter 40 - 50 år endelig har fundet hinanden.

Det har været den helt store oplevelse og glæde for os begge.

Men nu er det at vi mangler den tredie kusine som vi slet ikke kender,
kun hendes navn og naturligvis hendes forældre, dvs. hendes far.

Hvordan kommer vi igang med at finde hende ?? Jeg aner ikke hvor jeg
skal begynde ;-(

Vores (de to halvgamle kusiner) fælles onkel (morbroder og farbroder) er
født i København og navnet var Hans Henry Robert Brændegaard Madsen født
1912. Hans kone hed vist nok Vera ?? og datteren/kusinen Hanne
Brændegaard Madsen antagelig født omkring 1945-46 i København.

Så jeg håber ad denne vej at kunne - efter jul/nytår - få hjælp til at
komme igang med lede efter Hanne.

Rigtig glædelig jul og med venlig hilsen
Lotte Brændegaard Hvid

[lotte.dur.ikke@is.invalid.virgo-fyn.dk] SLET .dur.ikke og is.invalid.

Fra : Ib Molbech

Dato : 22-12-06 15:16

På krak.dk har jeg fundet en Hanne Brændegaard Hansen. Der er jo en lille
mulighed for, at det er din Hanne Brændegaard Madsen, der har giftet sig
efternavnet Hansen til. Hun bor i Horsens og telefonnummeret er 26395618.
Det er vel et forsøg værd med en opringning?

Mvh
Ib Molbech

Fra : News TeleDK

Dato : 23-12-06 22:43

Hej Ib

Tusind tak for hjælpen.

Jeg vil prøve engang i det nye år, ja hvis jeg kan nå det, så mellem jul
og nytår. Endnu engang tak for hjælpen, håber det lykkes mig.

Rigtig glædelig jul
Lotte

- -

Wisdom begins in Wonder ...