Guldstøv
Fra : Margit

Dato : 21-12-06 17:15

Ved I hvor kan man købe det der guldstøv,
man sommetider ser på hjemmelavet konfekt?
Har ledt i supermarkedet uden held.

Venlig hilsen og glædelig jul

Margit

Fra : Dorthe

Dato : 21-12-06 19:36

Margit skrev:
> Ved I hvor kan man købe det der guldstøv,
> man sommetider ser på hjemmelavet konfekt?
> Har ledt i supermarkedet uden held.
>
> Venlig hilsen og glædelig jul
>
> Margit

Mosehuset i Borup, de har også en hjemmeside

/Dorthe

Fra : Tina

Dato : 22-12-06 09:12

"Margit" <has@has.dk> skrev i en meddelelse
> Ved I hvor kan man købe det der guldstøv,
> man sommetider ser på hjemmelavet konfekt?
> Har ledt i supermarkedet uden held.

Specialkøbmænd har det.

Specialkøbmanden i København sender gerne. Det er ikke alt de har på deres
hjemmeside, så ring til dem, hvis du ikke finder det.
http://www.specialkoebmanden.dk/

Fru Hurup i Likørstræde i Lyngby har også guldstøv.

Tina

Fra : Dorte Klerke

Dato : 22-12-06 10:33

"Margit" <has@has.dk> skrev i en meddelelse
> Ved I hvor kan man købe det der guldstøv,
> man sommetider ser på hjemmelavet konfekt?
> [...]

Hej Margit
Mener nu det var sølvstøv jeg så men kan ikke udelukke de ikke har det andet
og måske andre steder end i Aalborg. Jeg så det i Salling. 20 kr for en
lille pakke.

Dorte