Flyttet til Sverige i 1957
Fra : HamSelv

Dato : 21-12-06 15:04

En af mine aner er i 1957 flyttet til Gøteborg i Sverige, har man mulighed
for at følge hans videre færd?

Har du en ide om hvordan, sender jeg gerne de oplysninger jeg har om
personen til dig.

Grunden til jeg ikke skriver oplysningerne her er, at personen sagtens kan
være i live i dag.

Mvh
Jan Østergaard

Fra : Marit Nyhus

Dato : 21-12-06 16:57

Hei

Du kan sende meg en PM (privat mail) med opplysninger du har om
personen så kan jeg sjekke Sveriges befolkning 1970 og 1980 for å se
om personen finnes der.

Marit
--
Postet fra DIS-Norges tjeneste Slektsforum
http://www.disnorge.no/slektsforum/

Fra : HamSelv

Dato : 21-12-06 18:18

"Marit Nyhus" <marit.nyhus@c2i-dot-net.no-spam.invalid> skrev i en
meddelelse news:emeasf$8h3$1@lindis.dis-norge.no...
> [...]
>
> Marit
> --
> Postet fra DIS-Norges tjeneste Slektsforum

Kan nogen hjælpe mig med Marit Nyhus mail adresse. Jeg har uden held forsøgt
at fjerne forskellige ord i hendes mail, uden held.

Mvh
Jan

Fra : Gert Krabsen

Dato : 21-12-06 18:49

HamSelv wrote:
> [...]
>

> Kan nogen hjælpe mig med Marit Nyhus mail adresse. Jeg har uden held forsøgt
> at fjerne forskellige ord i hendes mail, uden held.

Mon ikke det efter snabelen skal være c2i.net ?

Fra : HamSelv

Dato : 21-12-06 19:48

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det efter snabelen skal være c2i.net ?

Hej Gert.

Tak for svaret, som tilsyneladende var rigtig.
Var fokuseret på at det var fra disnorge.no og ville også have Marit
adresse til at ende på .no

Fra : Marit Nyhus

Dato : 21-12-06 20:46

Hei Jan

Da har du fått mail fra meg med opplysninger.

Marit