PHP Warning
Fra : Frank

Dato : 20-12-06 11:31

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at slippe af med denne
warning?

Line 340: $f = file ("c:/dir/file");

Warning: file (c:/dir/file): failed to open stream: No such file
or directory in "program xxx" on line 340

Skal tilføje jeg kører php 4.xx på XP og tror det kan ha noget
med rettigheder at gøre!

Tak, Frank

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 20-12-06 13:22

Frank wrote:
> Warning: file (c:/dir/file): failed to open stream: No such file
> or directory in "program xxx" on line 340
>

> Skal tilføje jeg kører php 4.xx på XP og tror det kan ha noget
> med rettigheder at gøre!

"No such file or directory" burde kun betyde én ting, men du kan da
prøve at wrappe det lidt:

if(is_readable("c:/dir/file")){
$f = file("c:/dir/file");
}else{
$f = array();
}

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://gorilla.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 21-12-06 01:19

Frank <frank@neergaard.dk> skrev 20 Dec 2006 10:30:54 GMT

>Warning: file (c:/dir/file): failed to open stream: No such file
>or directory in "program xxx" on line 340

Er det ikke bare et spørgsmål om, at du skal indsætte dine egne værdier
for henholdsvis "dir" og "file". ?

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Frank

Dato : 21-12-06 10:11

Havde overset et "unlink" statement, så problemet er løst!
Thanks anyway!