Kan det være rigtigt? (at ingen kender adr~
Fra : Erling Hansen

Dato : 18-12-06 23:27

Måske har den rigtige person bare ikke læst min streng. Jeg søger adr.
på en apple-side hvor man kan se tværsnitstegnidnger og vejledninger i
hvordan man skiller forskellige apple-computere ad. Jeg ved at bl.a.
den gamle iBook G3 er med i samlingen, for jeg har set den for et par
år siden.
mvh
erling

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-12-06 23:52

Erling Hansen <eh-dh@IZ6YGmail.dk> wrote:

> [...]
> hvordan man skiller forskellige apple-computere ad. Jeg ved at bl.a.
> den gamle iBook G3 er med i samlingen, for jeg har set den for et par

<http://www.ifixit.com/Guide/Mac/>

Har du prøvet at google? Og hvad skete der så? Hvor gik du i stå?

Flemming Rubini

Fra : Erling Hansen

Dato : 19-12-06 09:29

flemming@rubini.invalid (Flemming Rubini) skrev:

><http://www.ifixit.com/Guide/Mac/>
>
>Har du prøvet at google? Og hvad
>skete der så? Hvor gik du i stå?
>
>--
>Med venlig hilsen
>Flemming Rubini
>
>E-post: brug reply for at få
>korrekt adresse.

Hej Flemming.
Jeg kørte fast i en lang liste af firmaer, der
reparerer eller sælger brugte reservedele. Din
add var lige hvad jeg manglede. Tusind tak.
Venlig Hilsen
Erling