Musik i tv-spot?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-12-06 13:52

Hej allesammen.

Der kører p.t. tv-spots for de tre LOTR-film, og jeg synes at det musik der
bruges, er skideflot.
Jeg mener at kunne huske at det er fra en film, men hvilken?
Og hvem er nummeret med, og hvad hedder det?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-12-06 13:53

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> wrote in message
> [...]
> bruges, er skideflot.
> Jeg mener at kunne huske at det er fra en film, men hvilken?
> Og hvem er nummeret med, og hvad hedder det?

Kan det passe at det er fra "Requiem For A Dream"?
Da jeg ikke kender filmen er det lidt svært for mig at afgøre.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Eivind

Dato : 17-12-06 15:08

>Kan det passe at det er fra "Requiem For A Dream"?
>Da jeg ikke kender filmen er det lidt svært for mig at afgøre.

"Requiem for a Tower" - Simone Benyacar / Dan Nielsen / Veigar
Mairgersson - Based on "Requiem for a Dream" by Clint Mansell

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-12-06 17:31

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> "Requiem for a Tower" - Simone Benyacar / Dan Nielsen / Veigar
> Mairgersson - Based on "Requiem for a Dream" by Clint Mansell

Hej Eivind.

Der var den! Tasselehaaaaaaaaa!

Venlig hilsen

Aragorn_DK