Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digital kamera
Fra : rondo

Dato : 16-12-06 21:06

Hej alle,

Nu er min kone tæt på sin terminsdato, og der kommer et nyt medlem af

Ziegler-klanen til verden. Det er jo en glimrende grund/undskyldning
til at skifte det gamle Canon S40 digitalkamera ud med et bedre et.

Kameraet skal primært bruges til familie-, natur- og
stemningsbilleder, og må koste 2-3.000 kr. Er der nogle herinde, som
har et forslag til et godt kamera, som helst ikke må være for stort.
Noget af det jeg er blevet træt af med mit Canon kamera er størrelsen

- det er ikke ligefrem et kamera til skjortelommen.

På forhånd tak,
Rondo

Fra : Peter T.

Dato : 16-12-06 22:19

rondo udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kameraet skal primært bruges til familie-, natur- og
> stemningsbilleder, og må koste 2-3.000 kr. Er der nogle herinde, som
> har et forslag til et godt kamera, som helst ikke må være for stort.

Der er et hav af tråde om samme emne i gruppen dk.fritid.foto.indkoeb. Så
prøv at kigge i:

<http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.indkoeb?lnk=gschg&hl=da>

Noget til de lange vinteraftener inden konen føder. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]