Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til slideshows.
Fra : Jess Hansen

Dato : 16-12-06 15:08

Hej.

Jeg leder efter et program til at lave flotte slideshows.
Det skal kunne lave slideshows med musik, samt den der fede feature som min
Nokia N73 telefons slideshows har hvor der bliver zoomet ind og ud på skift.
Det giver slideshowet en helt ny levende oplevelse.

Mvh.

Jess

Fra : Henning

Dato : 16-12-06 15:20

On Sat, 16 Dec 2006 15:07:50 +0100, "Jess Hansen" <vin@rus.dk> wrote:

> [...]
>Nokia N73 telefons slideshows har hvor der bliver zoomet ind og ud på skift.
>Det giver slideshowet en helt ny levende oplevelse.

Microsofts gratis program, Photostory 3 For Windows klarer det
udmærket. Alternativt købeprogrammet Proshow Gold fra www.photodex.com

Fra : Ole Pedersen

Dato : 16-12-06 16:40

Hvad med den gode gamle kending "Powerpoint" fra Bill Gates, den kan da lidt
af hvert.

mvh
Ole

Fra : Per Falkjær

Dato : 16-12-06 20:32

Jess Hansen skrev:
> [...]
> Nokia N73 telefons slideshows har hvor der bliver zoomet ind og ud på skift.
> Det giver slideshowet en helt ny levende oplevelse.

For små kr. 1.000 kan du få en Adobe Photoshop Element 5.0 og Adobe
Premier Elements 3.0
og så kan du redigere billeder, lave slideshows med pan, zomm og musik,
sende billed e-mails
og lave DVD med menuer.
Nu synes jeg produktet er stabilt også på arkiv-delen og kan varmt
anbefale kombinationen.
Mvh - Per

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 18-12-06 09:00

> Jeg leder efter et program til at lave flotte slideshows.

Jeg kan også kun anbefale Proshow Gold
(http://www.photodex.com/products/proshowgold/).

Du kan evt. se et show jeg har lavet med Proshow på
http://www.wolfsdorf.dk/webshow/Albert/albert.htm Det kræver dog at der
bliver inst. et plugin fra photodex.

Når du har lavet et show i programmet, vælger du selv om det skal være en
EXE fil til afvikling på pc, eller en DVD film der bliver brændt på en DVD
eller til en hjemmeside.

VH
Per