Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp søges igen af Minigal2 (MG2) brugere~
Fra : michael bs

Dato : 16-12-06 13:07

Min webside har vha Minigal2 92 mapper og 1469 billedfiler, møjsommeligt
lavet og uploadet over det sidste halve år. I går havde jeg problemer med at
uploade nogle store testfiler og måtte opgive de store filer, da der opstår
et eller andet timeout, når man overfører dem til mapper inde fra admin
brugerinterface. I dag har jeg så uploadet nogle mindre filer og pludselig,
da jeg importerer dem til en mappe, har den flyttet samtlige 1469
billedfiler over i een eneste mappe og efterladt mine 92 mapper tomme.
Hvad pokker gør jeg?
Jeg har lavet en "back up af database" inde fra "opsætning" i går, men
hvordan kan jeg implementere den, så jeg får billederne tilbage til de
mapper, hvor de hører hjemme?

mvh Michael, dybt fortvivlet..

Fra : John Sahl

Dato : 16-12-06 15:39

michael bs wrote:
> Hvad pokker gør jeg?

www.minigal.dk er din ven, men jeg er ked af at sige det: Dit problem er en
kendt fejl ved produktet.

--
John Sahl

Fra : michael bs

Dato : 16-12-06 16:21

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> www.minigal.dk er din ven, men jeg er ked af at sige det: Dit problem er
> en kendt fejl ved produktet.
>
> --
> John Sahl

Findes der andre gratis galleriprogrammer UDEN bugs, der kan håndtere
tusindvis af filer?

mvh Michael