Billet USA -> Danmark
Fra : Bjarne

Dato : 16-12-06 12:57

Hvor kan man bedst søge på flybilletter i retning fra USA?

Lige nu drejer det sig om 2 billetter fra New Orleans eller Baton Rouge,
og i givet fald afrejse mandag eller allersenest tirsdag.
Det er ikke sikkert, at det lykkes, men det er forkert ikke at prøve.

Et alternativ kunne måske være enkeltbillet, hvis det er betydeligt
billigere.

En billet til Tyskland eller Holland kunne også være en mulighed.

Jeg har søgt på Continental, som skal have knap 10.000 kr per person,
samt Expedia. Hos American Airlines kan jeg ikke få priser frem.

Så vidt jeg husker er de fleste danske søgemaskiner beregnet på rejser,
der udgår fra DK.

vh

Bjarne

Fra : Bjarne

Dato : 16-12-06 13:29

Bjarne skrev:
> Hvor kan man bedst søge på flybilletter i retning fra USA?

> Så vidt jeg husker er de fleste danske søgemaskiner beregnet på rejser,
> der udgår fra DK.
Fandt ud af at flyrejsen.dk kan bruges med nogle ekstra klik

Bjarne

Fra : TL

Dato : 29-12-06 20:41

On Sat, 16 Dec 2006 13:28:40 +0100, in dk.fritid.rejse Bjarne
<netmolotow@varmpost.com> wrote:

>Fandt ud af at flyrejsen.dk kan bruges med nogle ekstra klik

Nu er det så forsent i denne omgang, men ellers kan kayak.com
anbefales.

Fra : Bjarne

Dato : 29-12-06 21:41

TL skrev:

> Nu er det så forsent i denne omgang, men ellers kan kayak.com
> anbefales.
Tak!
En fascinerende side.

Jeg håber faktisk, det bliver aktuelt om et par måneder.
Det lykkedes ikke med at få fri i første omgang.

Bjarne