Meninger om GN ? er de ved at dø ?
Fra : DeBoss

Dato : 26-06-01 22:47

Jeg skal liige høre de kloge

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 27-06-01 14:20

Det afh. jo af nastaq! - så hvis man tilhører pessimisterne som mener at
nastaq skal helt i bund er GN sikkert "død". Men jeg tror ligesom en del
analytikere ( - sikkert ca. samme ant. som mener det vil gå i bund! )
ikke at nastaq skal helt i bund så derfor beholder jeg mine GN aktier!

Jeg tror det var i Børsen i går at jeg læste om en analytiker der faktisk
regner med at nastaq vil klare sig bedre end de europæiske aktier og derfor
anbefalede køb af nastaq aktier som feks. GN.

Mvh. Brian

Fra : DeBoss

Dato : 27-06-01 19:39

ok.. takker så beholder jeg også mine...

Fra : Frithiof Jensen

Dato : 02-07-01 12:51

Brian Bilenberg wrote:

> Jeg tror det var i Børsen i går at jeg læste om en analytiker der faktisk ......
> anbefalede køb af nastaq aktier som feks. GN.

Uha da - En "Analytiker", der gerne vil have os til at købe noget. En
klar salgsanbefaling - specielt hvis det kommer fra Den Danske Bank.

Fra : Anders Mork

Dato : 04-07-01 21:06

> Uha da - En "Analytiker", der gerne vil have os til at købe noget. En
> klar salgsanbefaling - specielt hvis det kommer fra Den Danske Bank.

Ja, apropos analytikere saa havde UBS Warburg et target paa GN paa 340 som
de nu har sat ned til 65!!!! Mage til hoekere skal man lede laenge efter.
Paa den anden side kan man maaske bruge deres analyser som omvendte
tidspunkt at koebe paa.

../Anders

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 05-07-01 20:06

Det kan du have ret i. Jeg synes bare man har hørt det mange gange før med
GN og alligevel bliver den ved med at falde...

Men jeg holder nu også fast i mine GN aktier selvom det er købt til 113.

Mvh. Brian