Toronto -> Vancouver
Fra : Ukendt

Dato : 15-12-06 19:14

Hej.

Jeg er ny her inde, og dette er mit første indlæg, lige
for at prøve det af

I september 06 kørte min mand og jeg fra Toronto til Vancouver,
-en uforglemmelig tur..turen var på 7200 km.

Håber dette indlæg vil byde mig velkommen.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 15-12-06 19:36

"Marit" <n/a> skrev i en meddelelse
> [...]
> -en uforglemmelig tur..turen var på 7200 km.
>
> Håber dette indlæg vil byde mig velkommen.
Jamen velkommen til !
Du vil nok mere opleve at der stilles spørgsmål om rejsemål, og at der så
efterfølgende øses af erfaringer og gode råd fra gruppens øvrige læsere.
Jeg har selv været i Canada 3-4 gange, og har bl.a. kørt fra Calgary til
Vancouver, og Rocky Mountains-området omkring Banff, er nok noget af det
smukkeste jeg har set i denne verden, og jeg har set en del, så lad os håbe
at der stilles nogle spm. omkring dette, så vi kan få lov at øse...
Anyway..., bien venue..
Mvh Niels

Fra : Christiansen

Dato : 16-12-06 07:15

Nu kan man bruge sin danske GSM mobil i de fleste større byer i Kanada, dog
er det temmelig dyrt.

Christiansen

Fra : Rasmus Westh

Dato : 28-12-06 16:31

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> wrote in message

> [...]
> smukkeste jeg har set i denne verden, og jeg har set en del, så lad os
> håbe at der stilles nogle spm. omkring dette, så vi kan få lov at øse...

Nu håber jeg på at have råd til at tage derover i ca. 7 uger til sommer
(skal lige have Roskilde festival med), da jeg lige har afsluttet en 10
måneders rejse hvor jeg har fået en del venner derovre fra :) Så har gratis
logi i Vancouver, Calgary, Vernon og Toronto - så det bliver lidt af en
nasse-tur Nogle anbefalinger til disse steder, nu I hungrer for at øse
ud af jeres erfaringer? :)

Rasmus

Fra : Christiansen

Dato : 28-12-06 22:32

> [...]
> gratis logi i Vancouver, Calgary, Vernon og Toronto - så det bliver lidt
> af en nasse-tur Nogle anbefalinger til disse steder, nu I hungrer for

Hvis du er i Toronto om sommeren så hold øje med koncerter nede på havnen og
oppe langs Yonge Street, de er altid gode og der er lidt for en hver alder.
Hvis ikke du gider fare rundt til turistattraktionerne i Toronto området, så
se efter at komme vest på, det er der natur oplevelserne findes.

Christiansen

Fra : Rasmus Westh

Dato : 03-01-07 19:55

"Christiansen" <poulbrit@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Hvis ikke du gider fare rundt til turistattraktionerne i Toronto området,
> så se efter at komme vest på, det er der natur oplevelserne findes.

Cool - det er skrevet bag ørerne (og i min things-to-do-in-Canada.txt)

Takker.

Rasmus