Kamera
Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 08:16

Jeg har netop fået stillet et usb-kamera [og headset] til rådighed, og
jeg kan konstatere at også mac'en kan 'se' det.

Kameraet er et Logitech QuickCam Express, og kun Windows er nævnt som
understøttet system.

Headsettet fungerer find, bortset fra at min G4/867 naturligvis ikke har
nogen mikrofonindgang.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Karl Antz

Dato : 15-12-06 10:01

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Headsettet fungerer find, bortset fra at min G4/867 naturligvis ikke har
> nogen mikrofonindgang.

jo den har:

<http://support.apple.com/specs/powermac/Power_Mac_G4_Mirrored_Drive_Doo
rs.html>

Ports: (...) audio line in (...)

og den brugte jeg også til et headset da jeg havde den maskine.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Per Rønne

Dato : 15-12-06 10:19

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
> rs.html>
>
> Ports: (...) audio line in (...)
>
> og den brugte jeg også til et headset da jeg havde den maskine.

Alle maskiner på det pågældende link er med dual processor. Min Power
Mac G4/867 Quicksilver ser du her:

<http://support.apple.com/specs/powermac/Power_Mac_G4_Quicksilver.html>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Karl Antz

Dato : 15-12-06 12:02

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Alle maskiner på det pågældende link er med dual processor. Min Power
> Mac G4/867 Quicksilver ser du her:
>
> <http://support.apple.com/specs/powermac/Power_Mac_G4_Quicksilver.html>

min fejl
--