silent night....tekst ønskes...
Fra : uh

Dato : 15-12-06 01:02

....nogen der har den? en søgning var for uoverskuelig lige nu, hvor jeg har
andet i gang, men jeg vil gerne have den. Link eller tekst fra et hjælpsomt
menneske modtages gerne.

Tak siger uh

Fra : F.Hansen

Dato : 15-12-06 04:27

"uh" <uibpvækmeddette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> andet i gang, men jeg vil gerne have den. Link eller tekst fra et

http://www.carols.org.uk/silent_night.htm

Silent night, holy night
All is calm, all is bright
Round yon Virgin Mother and Child
Holy Infant so tender and mild
Sleep in heavenly peace
Sleep in heavenly peace

Silent night, holy night!
Shepherds quake at the sight
Glories stream from heaven afar
Heavenly hosts sing Alleluia!
Christ, the Saviour is born
Christ, the Saviour is born

Silent night, holy night
Son of God, love's pure light
Radiant beams from Thy holy face
With the dawn of redeeming grace
Jesus, Lord, at Thy birth
Jesus, Lord, at Thy birth "

Fra : uh

Dato : 16-12-06 09:48

"F.Hansen" skrev i en meddelelse

> http://www.carols.org.uk/silent_night.htm

> [...]
.....og det siger jeg mange tak for, både tekst og link!
mvh uh

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 15-12-06 20:56

On Fri, 15 Dec 2006 01:02:05 +0100, "uh" <uibpvækmeddette@mail.dk>
wrote:

> [...]
>andet i gang, men jeg vil gerne have den. Link eller tekst fra et hjælpsomt

Ja det er svært:
www.google.dk
og
Lyric "silent night"
som søge kriterie giver
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Lyric+%22silent+night%22&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : uh

Dato : 16-12-06 09:53

"Poul Erik Lindaa" skrev i en meddelelse

> Ja det er svært:
> [...]
.....hvilket jeg også siger tak for

Nu hvor jeg har bedre tid kan jeg så lære lidt mere om at søge bedre - men
vi er ikke alle lige gode til alt, det forstår du nok Poul Erik Lindaa, ikk?
og når jeg har travlt med andet er der ikke lige plads til at sætte mig ind
i søgningens kunst, men var rigtig glad for hjælp på rette tidspunkt.
mvh uh

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 16-12-06 14:19

On Sat, 16 Dec 2006 09:53:15 +0100, "uh" <uibpvækmeddette@mail.dk>
wrote:

> [...]
>og når jeg har travlt med andet er der ikke lige plads til at sætte mig ind
>i søgningens kunst, men var rigtig glad for hjælp på rette tidspunkt.

Jo, jo,og egentlig var det også derfor jeg skrev som jeg gjorde.
Kigger du lidt på det, kan dusehvad du skal gøre en anden gang.

Fra : uh

Dato : 16-12-06 17:22

"Poul Erik Lindaa" skrev i en meddelelse >>"Poul Erik Lindaa" skrev i en
meddelelse

> Jo, jo,og egentlig var det også derfor jeg skrev som jeg gjorde.
> Kigger du lidt på det, kan dusehvad du skal gøre en anden gang.

Just præcis, som svenskerne siger, men mit blink i smileyen var affødt af at
din første bemærkning lød lidt ironisk, ja, egentlig burde den måske have
været i "gåseøjne". Hvad synes du selv?

Jeg var glad for at få teksten fra F. Hansen - så enkelt var det. Og nu kan
jeg så øve mig på de kære søgninger når jeg har tid og dermed bedre mulighed
for ikke at løbe sur i det, ikke?

Mvh uh.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 16-12-06 22:50

On Sat, 16 Dec 2006 17:21:30 +0100, "uh" <uibpvækmeddette@mail.dk>
wrote:

> [...]

>jeg så øve mig på de kære søgninger når jeg har tid og dermed bedre mulighed

Netop, og jeg havde set at du hanvde fået teksten, så den ville jeg
ikke poste igen.

Derfor hjælpen til fremtiden.

Og en smiley, er den ikke altid lidt ironisk, og bruges til at tydelig
gøre hvad men mener.

Man skal jo ikke sige mere, end at man kan grine / smile sammen med
hinanden, ikke af hinanden.