Ferieboliger i Italien
Fra : Sebastian el. Nina

Dato : 14-12-06 19:39

Hej NG!

Er der nogle, der har erfaringer med ovennævnte ? Vi vil gerne leje en
feriebolig/lejlighed til sommer i Norditalien, men er der andre gode sider
udover www.novasol.dk , hvor vi altid ender i sidste ende ?

- Nina

Fra : Helle

Dato : 15-12-06 03:43

> Er der nogle, der har erfaringer med ovennævnte ? Vi vil gerne leje en
> feriebolig/lejlighed til sommer i Norditalien, men er der andre gode sider
> [...]

Jeps - www.initalia.dk

Helle

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-12-06 23:44

danskbilferie.dk er nogle stykker.
Sidst vi var i Italien brugte vi bare Google, søgte på feriehus, Italien
og en masse spændende boliger, typisk fra privatpersoner dukkede op. Vi
boede i Rom i to uger for den formidable pris af 4.500 i alt. En lækker
tre-værelseslejlighed med alt hvad hjertet kunne begære ud i køkkengrej og
behagelige møbler.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Aslan

Dato : 15-12-06 02:05

Sebastian el. Nina wrote:
, men er der andre gode sider

http://www.toscana-vacanze.dk/

Dem har vi brugt de sidste par år med meeeget tilfredsstillende resultater.

Ellers har vi også brugt http://fbc.dk/ og http://www.dtf-travel.dk/, begge
steder tilfredstillende

Mvh.
Aslan

Fra : Sebastian el. Nina

Dato : 15-12-06 10:52

Uhh, http://www.toscana-vacanze.dk/ den her ser god ud. Tak for de gode bud.

- Nina

Fra : Menabra

Dato : 15-12-06 08:46

"Sebastian el. Nina" <saned@fhoa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle, der har erfaringer med ovennævnte ? Vi vil gerne leje en
> feriebolig/lejlighed til sommer i Norditalien, men er der andre gode sider

Vi har brugt disse med godt resultat :
http://www.ferienwohnungen.de/europa/italien/
http://www.fewo-direkt.de/Italien/r15.htm

Fra : Vittrup

Dato : 15-12-06 20:06

> [...]
>
> Er der nogle, der har erfaringer med ovennævnte ? Vi vil gerne leje en
> feriebolig/lejlighed til sommer i Norditalien, men er der andre gode sider

Vi har været i Residence Pineta lidt nord for Venedig i sommeren 2006. Det
er et sted hvor Italienerne selv holder ferie og der var faktisk kun
italienere og danskere. Vi har fået kontakt med Agenzia Seligmann i Odense,
hvor vi har fået meget fin behandling. www.agenzia-seligmann.dk telefon
66160338

Søren Vittrup
www.audiocompagniet.dk

Fra : Id

Dato : 16-12-06 13:00

Ja

Vi har gode erfaringer med www.toscanahuse.dk

vi har været der en gang, og bestemt ikke sidste, huset ligger i Toscana,
uden for det mest turistede del, i en utrolig flot område, og ikke så langt
fra nogle små gamle charmerende Toscanske byer
Id

Fra : Bjarne

Dato : 16-12-06 16:05

Sebastian el. Nina skrev:
> [...]
>
> Er der nogle, der har erfaringer med ovennævnte ? Vi vil gerne leje en
> feriebolig/lejlighed til sommer i Norditalien, men er der andre gode sider

Man kan jo også henvende sig direkte til feriestederne.

Det sted jeg helst ville hen til er http://www.residenceaurora.it/
eller http://www.hotels-europe.com/italy/bardinovecchio/ilcasale.htm

alt efter temperament.

Men jeg vil også anbefale Intitalia, som virker meget kompetente og
rigeligt fortjener den provision, de tjener på at formidle ferieophold.

Bjarne

Fra : find clausen

Dato : 30-12-06 15:01

On Thu, 14 Dec 2006 19:39:09 +0100, "Sebastian el. Nina"
<saned@fhoa.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogle, der har erfaringer med ovennævnte ? Vi vil gerne leje en
> feriebolig/lejlighed til sommer i Norditalien, men er der andre gode sider

http://www.ferieboligweb.dk/
er et godt sted for private ferieboliger ...

--
find clausen
press photos from denmark