Artikel i gratis avis torsdag den 7.12 - "~
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-12-06 14:33

Hej,

Torsdag den 12 læste jeg en artikel om et band som blev omtalt som de danske
Arctic Monkey. Jeg kan hverken huske i hvilken avis, ud over at det var en
gratis avis i stor Kbh., og hvad bandet hedder !!!! Nogle som kan hjælpe med
at finde en når i en høstak !! Søger bandets navn. Tak

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-12-06 07:49

Peter Jensen wrote:
> [...]
> gratis avis i stor Kbh., og hvad bandet hedder !!!! Nogle som kan hjælpe med
> at finde en når i en høstak !! Søger bandets navn. Tak

Mon ikke det er Dúné, http://www.dunesite.com eller
http://www.myspace.com/dunesite ?

En flok 16 årige jyder, der bl.a. også spillede til P3 Guld

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-12-06 08:34

Nej, desværre ikke.

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 12-12-06 17:23

Mon, 11 Dec 2006 14:33:18 +0100 skrev "Peter Jensen"
<peter1969@removemeofir.dk> :

> [...]
>gratis avis i stor Kbh., og hvad bandet hedder !!!! Nogle som kan hjælpe med
>at finde en når i en høstak !! Søger bandets navn. Tak

I det seneste Gaffa (s. 20) er der en halvsides artikel om et fynsk
band kaldet The Kiss Away Trail der i lighed med Arctic Monkeys har
fået en pladekontrakt på baggrund af deres MySpace-side - måske er det
dem?

<http://www.thekissawaytrail.com/>
<http://www.myspace.com/thekissawaytrail>

-lkn

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 12-12-06 17:29

Tue, 12 Dec 2006 17:23:06 +0100 skrev Lars K. Nielsen
<nielsendenmark@hotmail.com> :

>... et fynsk band kaldet The Kiss Away Trail

^ eller rettere The Kissaway Trail, uden mellemrum mellem 'Kiss' og
'Away'.

-lkn

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-12-06 20:05