Driver hjælp til XP på MacBookPro 15"
Fra : Jespo

Dato : 11-12-06 11:11

Har indlæst XP pro via BootCamp og brændt driver cd i OS
men mangler 4 driver i XPs enhedshåndtering.

Nogen hjælp at hente?

Jesper

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-12-06 12:05

On Mon, 11 Dec 2006 11:11:16 +0100, Jespo wrote:

> Har indlæst XP pro via BootCamp og brændt driver cd i OS
> men mangler 4 driver i XPs enhedshåndtering.
>
> Nogen hjælp at hente?

Så længe det er en hemmelighed hvilke enheder der mangler drivere er det
nok begrænset hvad man kan hjælpe med.

--
:: J.K.Arning :: 11-12-2006 12:04:10 :: http://arning.dk ::

Fra : Jespo

Dato : 11-12-06 13:20

Under Andre enheder:
1 PCI device + 2 ukendte enheder.

Under brugerstyrede inputheder (HID):
[icon som ligner keyboard/mus med et udråbstegn] USB-brugerstyrede inputhed
(HID)

Jeg kan bruge en USB mus og en USB pen men ikke min USB HD
den kan ellers sagtens bruges i OS.

iSight,Lyd,grafik,Wlan,Lan osv virker fint.

Det var også lige for at høre om nogen andre har samme problem,
som jeg forstod det skulle alle drivere findes på den cd jeg brænde
med det er jo ikke tilfældet

/Jesper