Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
problemer med d70.
Fra : Jesper & Anita Ander~

Dato : 10-12-06 22:34

har en nikon d70 der er begyndt at drille den vil intet og når jeg sætter
batteriet i blinker den lille grønne diode ved kortet både når kameraet er
sluket og tændt.håber nogle kan hjælpe

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-12-06 22:44

Jesper & Anita Andersen wrote:
> har en nikon d70 der er begyndt at drille den vil intet og når jeg sætter
> batteriet i blinker den lille grønne diode ved kortet både når kameraet er
> sluket og tændt.håber nogle kan hjælpe

Under to år ?
-garantirep..

Bo //

Fra : Jakob

Dato : 10-12-06 22:55

In article <457c7d4f$0$14023$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
andersen@beskedboks.dk says...
> har en nikon d70 der er begyndt at drille den vil intet og når jeg sætter
> batteriet i blinker den lille grønne diode ved kortet både når kameraet er
> sluket og tændt.håber nogle kan hjælpe

Det kan være en kritisk fejl der er på visse D70. Søg på ordet BGLOD
(blinking green light of death). Så vidt jeg ved bliver det repareret
uanset om det er efter garantien.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-06 09:26

"Jesper & Anita Andersen" <andersen@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse
> har en nikon d70 der er begyndt at drille den vil intet og når jeg sætter
> batteriet i blinker den lille grønne diode ved kortet både når kameraet er
> sluket og tændt.håber nogle kan hjælpe
Det er BGLOD. Nikon reparerer det gratis. Du skal bare indlevere det hos en
fotohandler.
Det tog 3 uger at få mit repareret.
Gert

Fra : Jesper & Anita Ander~

Dato : 11-12-06 16:04

håber i har ret tak for hjælpen

Fra :    ab©

Dato : 11-12-06 17:17

"Jesper & Anita Andersen" <andersen@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse
> håber i har ret tak for hjælpen

Du kan læse mere her:
Title: Notice for D70 customers
Link:
http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_en.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_faqid=15765&p_created=1127386951

Jeg har også lige været det samme igennem - det tog 17 dage

ab©